Budou v nebi ti, kteří nevěří ve Trojici? - CZ dabing

Založte diskusiu o kázni, ktorú ste si vypočuli. (Bolo by dobre, ak by názov obsahoval meno kazateľa a názov kázne, príp. dátum a miesto, kde bola prednesená. Dôležité je, aby bol v príspevku uvedený aj odkaz, kde sa dá kázeň vypočuť - archív na zborových stránkach, youtube, vimeo, ...)
Tomáš Plechatýý

Re: Budou v nebi ti, kteří nevěří ve Trojici? - CZ dabing

Neprečítaný príspevok od používateľa Tomáš Plechatýý »

mikim napísal: 22 Máj 2019, 09:43 Když už nevíš jak obhájit svoje bludy typu Ježíš odešel do nebe svou vlastní mocí apod. honem si bereš na pomoc EGW, která se klidně v tomto mohla mýlit, však napsala že není neomylná, a že pokud s ní s něčím nesouhlasíme, máme mít na prvním místě Písmo, proč tedy Hoste nemáš na prvním místě Písmo a bereš si jako berličku honem EGW?
Mohl bys prosím uvést odkaz a citát, kde o sobě EGW napsala, že je není neomylná?

Já totiž znám naopak její vyjádření, které říkají, že si nemáme dovolovat přemýšlet o tom, že by snad něco z toho, co napsala nebylo od Boha.

například:

,,Toto dílo buď je od Boha, nebo není. Bůh nečiní nic společně se satanem. Proto mé dílo během posledních třiceti let nese buď pečeť Boží, nebo pečeť nepřítele. V tomto ohledu není polovičatosti. Svědectví pocházejí buď od Ducha Božího nebo od ďábla. Tím, že se stavíš proti Božím služebníkům, konáš dílo buď pro Boha, nebo pro ďábla. (Ellen Whiteová - Svědectví pro církev svazek 4.)

https://www.ellenwhiteova.cz/svedectvi- ... varovanim/

nebo:

V modlitebně (v Battle Creeku) i na vysoké škole se vyučuje předmět inspirace a smrtelní lidé si přivlastňují právo říkat, že některé věci v Písmech byly inspirovány a některé ne. Bylo mi ukázáno, že Hospodin nevnukl články o inspiraci, uveřejněné v Review, ani neschválil, aby se doporučovaly naší mládeži na vysoké škole. Když se lidé odvažují kritizovat Boží Slovo, dostávají se na posvátnou, svatou půdu, a raději by měli s bázní a třesením uznat svoji moudrost za pošetilost. Bůh nepověřil nikoho tím, aby pronášel soud nad Jeho Slovem, aby vybíral některé věci jako inspirované a zavrhoval ostatní jako neinspirované. Se svědectvím se zachází stejným způsobem, ale v tomto(jednání) není Bůh. Letter 22, 1889.

odkaz na original:
https://egwwritings.org/?ref=en_Lt22-18 ... ra=4093.32

Takže si myslím, že Host má pravdu, když poukazuje na tvůj rozpor. Ty se tu hlásíš k EGW a její prorocké autoritě a máš ji za věrohodnější než apoštola Pavla. Takže když někde Host uvede Ježíšovu moc dostat se do nebe, ty mu to shodíš a on ti KVŮLI TOBĚ cituje tvou uznávanou autoritou, tak tvé vykrucování ukazuje akorát, že nejsi v souladu se svými prohlášeními - jinými slovy buď nepřemýšlíš, než něco rychle a horlivě řekneš, nebo si neumíš vybrat, čemu vlastně věříš a tak to neustále měníš.

EGW sama si nemyslela, že by se v tomhle klidně mohla mýlit! To si myslíš o ní ty!

Nedává smysl, když na jednu stranu tu ženu bráníš do roztrhání za její inspirovanost a pravdomluvnost a na druhou stranu zpochybňuješ nejen něco co řekla, ale i jí samotnou, když řekla, že celé její dílo za 30 let je z Boha (nebo z ďábla). Sama řekla, že je to opovážlivost, co ty děláš.
Kdyby žila, tak by tě sprdla.
Jak můžeš žít v takovém rozporu?

Tomáš Plechatýý

Re: Budou v nebi ti, kteří nevěří ve Trojici? - CZ dabing

Neprečítaný príspevok od používateľa Tomáš Plechatýý »

Tomáš Plechatýý napísal: odkaz na original:
https://egwwritings.org/?ref=en_Lt22-18 ... ra=4093.32
funkční odkaz:
https://egwwritings.org/?ref=en_Lt22-18 ... ra=4093.32


Neregistrovaný

Re: Budou v nebi ti, kteří nevěří ve Trojici? - CZ dabing

Neprečítaný príspevok od používateľa Neregistrovaný »

mikim napísal: 22 Máj 2019, 09:43
Hosť napísal: 21 Máj 2019, 17:49

Že by EGW psala kraviny?

"Nad otevřenou hrobkou Josefovou Kristus vítězně prohlásil "Já jsem vzkříšení a život." (Jan 11, 25) Taková slova může pronést jen božstvo. ........................Mám moc dáti život a mám moc zase jej vzíti. Jsa božské povahy. Kristus měl moc zlomit pouta smrti."
(VLB str. 553 rok vydání 1969)

Jeden citát za všechny by mohl stačit.
Když už nevíš jak obhájit svoje bludy typu Ježíš odešel do nebe svou vlastní mocí apod. honem si bereš na pomoc EGW, která se klidně v tomto mohla mýlit, však napsala že není neomylná, a že pokud s ní s něčím nesouhlasíme, máme mít na prvním místě Písmo, proč tedy Hoste nemáš na prvním místě Písmo a bereš si jako berličku honem EGW?

Pokud chtěl Ježíš někoho vzkřísit z mrtvých musel se vždy modlit ke svému jedinému Bohu a požádat ho o moc k uzdravení, vzkříšení z mrtvých apod., sám nemohl nikoho uzdravit nadpřirozeně...

Jan 11:21  I řekla Marta k Ježíšovi: Pane, kdybys ty byl zde, bratr můj byl by neumřel.
22  Ale i nyníť vím, že cožkoli požádal bys od Boha, dá tobě Bůh.
23  Dí jí Ježíš: Vstaneť bratr tvůj.
24  Řekla jemu Marta: Vím, že vstane při vzkříšení v den nejposlednější.
25  Řekl jí Ježíš: Já jsem vzkříšení i život. Kdo věří ve mne, byť pak i umřel, živ bude.
26  A každý, kdož jest živ, a věří ve mne, neumřeť na věky. Věříš-li tomu?

Bude to jediný Bůh Otec, který přijde spolu s Pánem Ježíšem na tuto zem při jeho druhém příchodu a vzkřísí z mrtvých ty kteří si to zaslouží...a Ježíš bude u toho samozřejmě také, ale ne jako Bůh, kterým dodnes není, ale jako oslavený člověk Syn Boží, Syn Boha Otce, Syn člověka, kterým dodnes je.

1 Korintským 6:14  Bůh pak i Pána Ježíše vzkřísil, i nás také vzkřísí mocí svou.
2 Korintským 4:14  Vědouce, že ten, kterýž vzkřísil Pána Ježíše, i nás skrze Ježíše vzkřísí a postaví s vámi.
Pro mě to není berlička, ten kdo nás tady častoval výroky EGW, jinému něco chce vytýkat?

Pokud prorok byl omylný ve výkladu, tak ty se presentuješ neomylným výkladem a správným pochopením?

Ten co není někdo schopen respektovat Kristovo ztotožnění, které ty jsi použil, pak je marná diskuze: 25  "Řekl jí Ježíš: Já jsem vzkříšení i život. Kdo věří ve mne, byť pak i umřel, živ bude." A to řekl ještě před svou smrtí.

Nikde jsem nečetl, že v rozporcovaném pojetí Boha Bůh Otec bude přicházet na zem při druhém příchodu.

Myslím, že diskuze ztrácí smysl. Ne proto, že bych neměl co napsat z Písma, ale pro tvé pohrdání Kristem v Jeho božství.
Pokud se prorok mílí v Kristově božství, pak nemá cenu mu důvěřovat. Jedná se o podobný zápas v apoštolské a poapoštolské době.
Snaha vysvětlit Kristovo lidství a také jeho božství vedla ke krkolomným teoriím. Např. že se jen jevil člověkem, atd, až to vyvrcholilo v koncilu. Znovu se vracejí na scénu oprášené hereze o Ježíši Kristu. a mají své novodobé zvěstovatele.

mikim
Príspevky: 2262
Dátum registrácie: 06 Júl 2016, 22:44
Kontaktovať používateľa:

Re: Budou v nebi ti, kteří nevěří ve Trojici? - CZ dabing

Neprečítaný príspevok od používateľa mikim »

Viktorrealita napísal: 22 Máj 2019, 10:28 Mikim

Popieraním Boha, ako absolútnej jednoty osoby Otca, Syna a Ducha Svätého mnohí nevedome slúžia antikristu. Degradujú totiž Krista na úroveň stvorenia - iba človeka.

No ak je Kristus iba človek a z Písma vieme, že každý človek zhrešil, tak súčasne nepriamo títo popierači tvrdia, že aj on zhrešil. No ak by zhrešil, tak by sa stratila výkupná cena, ktorú podstúpil na kríži a bol by ako my všetci, ktorí potrebujú spásu. Ako by nás vykúpil svojou obeťou a preliatou krvou za naše hriechy, ak by bol len človek a teda aj sám hriešný a potreboval by spásu? To predsa postráda logiku Mikim, že.

No a súčasne túto zvrátenú logiku obhajú tým, že je iba jeden Boh. Samozrejme, že je iba jeden Boh v osobe Otca, Syna a Ducha Svätého.

Potom je jasné, prečo Ježišova obeť bola dokonalou obeťou a mala výkupnú cenu za naše hriechy a jeho sinavicami sme uzdravení, lebo
bol Synom živého Boha, bol bez hriechu a bol to stelesnené Otcové Slovo, ktoré je Bohom.
Viktor tvrzením, že Bůh je jeden ve třech osobách v absolutní jednotě vědomě sloužíš satanovi, který se ti směje, jak ho krásně podporuješ. Pán Ježíš Kristus není a nikdy nebyl Bohem, protože Bůh je a může být jen jeden jak sám Ježíš říká a to jeho Otec.
Ježíš je člověk nyní oslavený postavený v nebi dokonce i nad nad anděly.
Zároveň neznám nikoho kdo by tvrdil, že by Kristus někdy zhřešil, v Písmu se nic takového nepíše, takže zase jen bajka z Tvé strany a totální nebiblický výmysl na které jsme zde už zvyklí.
Ježíš za nás zemřel v Božím zastoupení jako člověk, Syn Boží, Otec jej zcela opustil těsně před smrtí (viz modlitba Otče můj, tče můj proč jsi mne opustil?).
Ježíšova oběť jako bezhříšného člověka, Syna Božího samozřejmě byla dokonalá.

mikim
Príspevky: 2262
Dátum registrácie: 06 Júl 2016, 22:44
Kontaktovať používateľa:

Re: Budou v nebi ti, kteří nevěří ve Trojici? - CZ dabing

Neprečítaný príspevok od používateľa mikim »

Tomáš Plechatýý napísal: 22 Máj 2019, 11:06
mikim napísal: 22 Máj 2019, 09:43 Když už nevíš jak obhájit svoje bludy typu Ježíš odešel do nebe svou vlastní mocí apod. honem si bereš na pomoc EGW, která se klidně v tomto mohla mýlit, však napsala že není neomylná, a že pokud s ní s něčím nesouhlasíme, máme mít na prvním místě Písmo, proč tedy Hoste nemáš na prvním místě Písmo a bereš si jako berličku honem EGW?
Mohl bys prosím uvést odkaz a citát, kde o sobě EGW napsala, že je není neomylná?

Já totiž znám naopak její vyjádření, které říkají, že si nemáme dovolovat přemýšlet o tom, že by snad něco z toho, co napsala nebylo od Boha.

například:

,,Toto dílo buď je od Boha, nebo není. Bůh nečiní nic společně se satanem. Proto mé dílo během posledních třiceti let nese buď pečeť Boží, nebo pečeť nepřítele. V tomto ohledu není polovičatosti. Svědectví pocházejí buď od Ducha Božího nebo od ďábla. Tím, že se stavíš proti Božím služebníkům, konáš dílo buď pro Boha, nebo pro ďábla. (Ellen Whiteová - Svědectví pro církev svazek 4.)

https://www.ellenwhiteova.cz/svedectvi- ... varovanim/

nebo:

V modlitebně (v Battle Creeku) i na vysoké škole se vyučuje předmět inspirace a smrtelní lidé si přivlastňují právo říkat, že některé věci v Písmech byly inspirovány a některé ne. Bylo mi ukázáno, že Hospodin nevnukl články o inspiraci, uveřejněné v Review, ani neschválil, aby se doporučovaly naší mládeži na vysoké škole. Když se lidé odvažují kritizovat Boží Slovo, dostávají se na posvátnou, svatou půdu, a raději by měli s bázní a třesením uznat svoji moudrost za pošetilost. Bůh nepověřil nikoho tím, aby pronášel soud nad Jeho Slovem, aby vybíral některé věci jako inspirované a zavrhoval ostatní jako neinspirované. Se svědectvím se zachází stejným způsobem, ale v tomto(jednání) není Bůh. Letter 22, 1889.

odkaz na original:
https://egwwritings.org/?ref=en_Lt22-18 ... ra=4093.32

Takže si myslím, že Host má pravdu, když poukazuje na tvůj rozpor. Ty se tu hlásíš k EGW a její prorocké autoritě a máš ji za věrohodnější než apoštola Pavla. Takže když někde Host uvede Ježíšovu moc dostat se do nebe, ty mu to shodíš a on ti KVŮLI TOBĚ cituje tvou uznávanou autoritou, tak tvé vykrucování ukazuje akorát, že nejsi v souladu se svými prohlášeními - jinými slovy buď nepřemýšlíš, než něco rychle a horlivě řekneš, nebo si neumíš vybrat, čemu vlastně věříš a tak to neustále měníš.

EGW sama si nemyslela, že by se v tomhle klidně mohla mýlit! To si myslíš o ní ty!

Nedává smysl, když na jednu stranu tu ženu bráníš do roztrhání za její inspirovanost a pravdomluvnost a na druhou stranu zpochybňuješ nejen něco co řekla, ale i jí samotnou, když řekla, že celé její dílo za 30 let je z Boha (nebo z ďábla). Sama řekla, že je to opovážlivost, co ty děláš.
Kdyby žila, tak by tě sprdla.
Jak můžeš žít v takovém rozporu?
„Mluvím o tom, co jsem viděla a o čem vím, že je pravdivé.“(3SM 49)
„Žádný článek, který píšu do časopisu, nevyjadřuje jen mé vlastní myšlenky. Obsahuje to, co mi Bůh zjevil ve vidění“
„Nikdy jsem netvrdila, že jsem neomylná. Jediný Bůh je neomylný. Jeho slovo je pravé a u něho není proměny, ani střídání světla a stínu.“
“In regard to infallibility, I never claimed it, God alone is infallible. His words is true, and in him is no variableness of turning.” Letter 10. 1895, 1 Selected Messages, p. 37.
„V noci ke mně přišel Pán a vyslovil cenná slova povzbuzení pro mé dílo, tím že mi zopakoval ono poselství, které mi už dříve vícekrát předal. S pohledem upřeným na ty, kteří se odvrátili od světla, které jim bylo posláno, řekl: „Když si nebudou vážit svědectví, které jsem ti dal proto, abys jim je předávala dál, potom to nejsi ty, koho ignorují, ale znevážili mě, tvého Pána.“ (5T 688.2)".

...Takže si myslím, že Host má pravdu, když poukazuje na tvůj rozpor. Ty se tu hlásíš k EGW a její prorocké autoritě a máš ji za věrohodnější než apoštola Pavla. Takže když někde Host uvede Ježíšovu moc dostat se do nebe, ty mu to shodíš a on ti KVŮLI TOBĚ cituje tvou uznávanou autoritou, tak tvé vykrucování ukazuje akorát, že nejsi v souladu se svými prohlášeními - jinými slovy buď nepřemýšlíš, než něco rychle a horlivě řekneš, nebo si neumíš vybrat, čemu vlastně věříš a tak to neustále měníš.

Já se sice hlásím k EGW, ale nikdy jsem ji nepovažoval ve všem za neomylnou, to jsem pokud vím nikdy nikde nenapsal!!! Vždy jsem psal, že ji věřím tak na +-95%, každopádně více než falešnému třináctému samozvanému ap. Pavlovi :) , který mě zkrátka některými proti Ježíši a jeho víře stavějícími výroky nepřesvědčil (a jak víš nejen mne).

Jinak Host nikdy nikde neuvedl z Písma Ježíšovou moc dostat se do nebe,proto jsem reagoval, že je to jen jeho výmysl a citace, kterou uvedl se toho vůbec netýká, naopak jsem mu uvedl verše ve který je jasně řečeno, že Ježíš "byl vyzdvižen do nebe" a nikde se tam nepíše, že jeho mocí, což by byl nesmysl.

...Nedává smysl, když na jednu stranu tu ženu bráníš do roztrhání za její inspirovanost a pravdomluvnost a na druhou stranu zpochybňuješ nejen něco co řekla, ale i jí samotnou, když řekla, že celé její dílo za 30 let je z Boha (nebo z ďábla). Sama řekla, že je to opovážlivost, co ty děláš.
Kdyby žila, tak by tě sprdla.
Jak můžeš žít v takovém rozporu?

Prdlačky naší babičky ;)
1. EGW určitě nebráním do roztrhání za její inspirovanost a pravdomluvnost, to sis jednoduše vymyslel :acute:
2. Pokud je zde někdo kdo EGW neustále zpochybňuje a vysmívá se jejímu dílu pak to jsi dle Tvých komentářů jednoznačně Ty, já určitě nespochybňuji celé její dílo jako Ty, ale jen určité věci do 5% z toho co napsala. Hold pro mne není 100% už jen proto, že i sama napsala, že není neomylná.
3. Kdyby žila, tak bych se ji na mnohé mohl zeptat, jak to myslela, což již dnes není možné. Možná bych ji i já pak sprdnul, pokud by se ukázalo, že věří na trojici anebo bychom se sprdli navzájem ::empathy::

mikim
Príspevky: 2262
Dátum registrácie: 06 Júl 2016, 22:44
Kontaktovať používateľa:

Re: Budou v nebi ti, kteří nevěří ve Trojici? - CZ dabing

Neprečítaný príspevok od používateľa mikim »

Hosť napísal: 22 Máj 2019, 11:17
mikim napísal: 22 Máj 2019, 09:43
Hosť napísal: 21 Máj 2019, 17:49

Že by EGW psala kraviny?

"Nad otevřenou hrobkou Josefovou Kristus vítězně prohlásil "Já jsem vzkříšení a život." (Jan 11, 25) Taková slova může pronést jen božstvo. ........................Mám moc dáti život a mám moc zase jej vzíti. Jsa božské povahy. Kristus měl moc zlomit pouta smrti."
(VLB str. 553 rok vydání 1969)

Jeden citát za všechny by mohl stačit.
Když už nevíš jak obhájit svoje bludy typu Ježíš odešel do nebe svou vlastní mocí apod. honem si bereš na pomoc EGW, která se klidně v tomto mohla mýlit, však napsala že není neomylná, a že pokud s ní s něčím nesouhlasíme, máme mít na prvním místě Písmo, proč tedy Hoste nemáš na prvním místě Písmo a bereš si jako berličku honem EGW?

Pokud chtěl Ježíš někoho vzkřísit z mrtvých musel se vždy modlit ke svému jedinému Bohu a požádat ho o moc k uzdravení, vzkříšení z mrtvých apod., sám nemohl nikoho uzdravit nadpřirozeně...

Jan 11:21  I řekla Marta k Ježíšovi: Pane, kdybys ty byl zde, bratr můj byl by neumřel.
22  Ale i nyníť vím, že cožkoli požádal bys od Boha, dá tobě Bůh.
23  Dí jí Ježíš: Vstaneť bratr tvůj.
24  Řekla jemu Marta: Vím, že vstane při vzkříšení v den nejposlednější.
25  Řekl jí Ježíš: Já jsem vzkříšení i život. Kdo věří ve mne, byť pak i umřel, živ bude.
26  A každý, kdož jest živ, a věří ve mne, neumřeť na věky. Věříš-li tomu?

Bude to jediný Bůh Otec, který přijde spolu s Pánem Ježíšem na tuto zem při jeho druhém příchodu a vzkřísí z mrtvých ty kteří si to zaslouží...a Ježíš bude u toho samozřejmě také, ale ne jako Bůh, kterým dodnes není, ale jako oslavený člověk Syn Boží, Syn Boha Otce, Syn člověka, kterým dodnes je.

1 Korintským 6:14  Bůh pak i Pána Ježíše vzkřísil, i nás také vzkřísí mocí svou.
2 Korintským 4:14  Vědouce, že ten, kterýž vzkřísil Pána Ježíše, i nás skrze Ježíše vzkřísí a postaví s vámi.
Pro mě to není berlička, ten kdo nás tady častoval výroky EGW, jinému něco chce vytýkat?

Pokud prorok byl omylný ve výkladu, tak ty se presentuješ neomylným výkladem a správným pochopením?

Ten co není někdo schopen respektovat Kristovo ztotožnění, které ty jsi použil, pak je marná diskuze: 25  "Řekl jí Ježíš: Já jsem vzkříšení i život. Kdo věří ve mne, byť pak i umřel, živ bude." A to řekl ještě před svou smrtí.

Nikde jsem nečetl, že v rozporcovaném pojetí Boha Bůh Otec bude přicházet na zem při druhém příchodu.

Myslím, že diskuze ztrácí smysl. Ne proto, že bych neměl co napsat z Písma, ale pro tvé pohrdání Kristem v Jeho božství.
Pokud se prorok mílí v Kristově božství, pak nemá cenu mu důvěřovat. Jedná se o podobný zápas v apoštolské a poapoštolské době.
Snaha vysvětlit Kristovo lidství a také jeho božství vedla ke krkolomným teoriím. Např. že se jen jevil člověkem, atd, až to vyvrcholilo v koncilu. Znovu se vracejí na scénu oprášené hereze o Ježíši Kristu. a mají své novodobé zvěstovatele.
...Pro mě to není berlička, ten kdo nás tady častoval výroky EGW, jinému něco chce vytýkat?

No já jsem nikdy pokud si pamatuji první nepřišel v argumentaci na jakýkoliv biblický problém s výroky EGW, ale uvedl jsem je až se o ní někdo zmínil a nechutně ji pomlouval, pak jsem našel co k tomu řekla a s čím jsem souhlasil.

...Ten co není někdo schopen respektovat Kristovo ztotožnění, které ty jsi použil, pak je marná diskuze: 25  "Řekl jí Ježíš: Já jsem vzkříšení i život. Kdo věří ve mne, byť pak i umřel, živ bude." A to řekl ještě před svou smrtí.

Tento verš nemluví vůbec nic o Kristově samovolném nanebevstoupení do nebe jeho vlastní mocí ani o tom, že jen Ježíš svou vlastní mocí vzkřísí spravedlivé mrtvé, ale jak jsem uvedl verš předtím, vzkříšení je Božím aktem skrze Ježíše, asi to bude podobné jako když Ježíš vzkřísil Lazara nikoliv vlastní mocí, ale Boží mocí, neboť Bůh byl s ním, kdyby s ním nebyl a neoživil Lazara, Lazar by těžko ožil. Ježíš se ve všem spoléhal na svého Otce.

...Nikde jsem nečetl, že v rozporcovaném pojetí Boha Bůh Otec bude přicházet na zem při druhém příchodu.
Tady to máš přehledně uvedeno ve Zjevení kdo přijde Bůh Otec-ten všemohoucí, a Syn Ježíš Kristus, přijdou tedy oba dva, viditelný pro nás některé bude jen Ježíš ve slávě svého Otce:

Bůh Otec první a poslední ve SZ a ve Zjevení Jana

Bůh Otec:
Izajáš 41:4  Kdo to spravil a učinil, povolávaje rodin od počátku? Já Hospodin, první i poslední, já sám.

Bůh Otec:
Izajáš 44:6  Takto praví Hospodin, král Izraelův a vykupitel jeho, Hospodin zástupů: Já jsem první, a já poslední, a kromě mne není žádného Boha.

Bůh Otec:
Izajáš 48:12  Slyš mne, Jákobe a Izraeli, povolaný můj: Já jsem, já první, já jsem i poslední.

Zjevení:
Zjevení Janovo 1:1  Zjevení Ježíše Krista, kteréž dal jemu Bůh, aby ukázal služebníkům svým, které věci měly by se díti brzo, on pak zjevil, poslav je skrze anděla svého, služebníku svému Janovi,
2  Kterýž osvědčil slovo Boží a svědectví Jezukristovo, a cožkoli viděl.

Bůh Otec, verš 4:
Zjevení Janovo 1:4  Jan sedmi církvím, kteréž jsou v Azii: Milost vám a pokoj od toho, Jenž jest, a Kterýž byl, a Kterýž přijíti má, a od sedmi Duchů, kteříž před obličejem trůnu jeho jsou,

Pán Ježíš Kristus, verš 5:
Zjevení Janovo 1:5  A od Ježíše Krista, jenž jest svědek věrný, ten prvorozený z mrtvých, a kníže králů země, kterýžto zamiloval nás a umyl nás od hříchů našich krví svou,

Komu učinil Ježíš nás za krále a kněží sám sobě jako Bohu? Anebo Bohu Otci svému? Verš 6, Bůh Otec:
Zjevení Janovo 1:6  A učinil nás krále a kněží Bohu a Otci svému, jemužto buď sláva a moc na věky věků. Amen.

Pán Ježíš Kristus, verš 7:
7  Aj, béře se s oblaky, a uzříť jej všeliké oko, i ti, kteříž ho bodli; a budou plakati pro něj všecka pokolení země, jistě, Amen.

Bůh Otec, verš 8:, všemohoucí je jen a pouze Bůh Otec, jkterý dává toto Zjevení Panu Ježíši Kristu a pak Janovi:
Jáť jsem Alfa i Omega, počátek i konec, praví Pán, Kterýž jest, a Kterýž byl, a Kterýž přijíti má, ten všemohoucí.

Pán Ježíš Kristus je oslavený člověk, Syn člověka, Syn Boží - mající po Otci boží přirozenost, která jej ale nedělá stejným Bohem, jako je jeho jediný pravý Bůh Otec JHVH. Sám sebe nikdy nepovažoval za Boha, ale Božího Syna a to je velký rozdíl! A apoštolové jej považovali za prostředníka (člověka) mezi člověkem a Bohem.

log
Príspevky: 1712
Dátum registrácie: 06 Nov 2017, 06:51
Kontaktovať používateľa:

Re: Budou v nebi ti, kteří nevěří ve Trojici? - CZ dabing

Neprečítaný príspevok od používateľa log »

My sice nevieme, ci je Jezis boh alebo clovek alebo poloboh alebo poloclovek, ale s istotou mozme povedat, ze je flegmatik. Nechava ho totiz chladnym fakt, ze uz dve tisice rokov sa ludia nevedia dopatrat toho, kto vlastne je. Je mu to srdecne jedno, co si kto o nom mysli. On nikoho korigovat nebude.

mikim
Príspevky: 2262
Dátum registrácie: 06 Júl 2016, 22:44
Kontaktovať používateľa:

Re: Budou v nebi ti, kteří nevěří ve Trojici? - CZ dabing

Neprečítaný príspevok od používateľa mikim »

log napísal: 22 Máj 2019, 15:22 My sice nevieme, ci je Jezis boh alebo clovek alebo poloboh alebo poloclovek, ale s istotou mozme povedat, ze je flegmatik. Nechava ho totiz chladnym fakt, ze uz dve tisice rokov sa ludia nevedia dopatrat toho, kto vlastne je. Je mu to srdecne jedno, co si kto o nom mysli. On nikoho korigovat nebude.
Z Bible víme 100% je to co tam je, tzn. Ježíš je člověk, Boží Syn (stejně jako i my jsme Boží synové) a také víme co tam 100% není, že by se sám kdy označil za Boha jako je jeho Otec či, že je rovný Bohu, neplést si nepřesný překlad u Filipských kde je chybně přeložen "rovný Bohu".

Viktorrealita
Príspevky: 1251
Dátum registrácie: 30 Sep 2018, 10:46
Kontaktovať používateľa:

Re: Budou v nebi ti, kteří nevěří ve Trojici? - CZ dabing

Neprečítaný príspevok od používateľa Viktorrealita »

Mikim napísal: Zároveň neznám nikoho kdo by tvrdil, že by Kristus někdy zhřešil, v Písmu se nic takového nepíše, takže zase jen bajka z Tvé strany a totální nebiblický výmysl na které jsme zde už zvyklí.
Ty to nepriamo tvrdíš!

Aká bajka. Každý človek zhrešil. To nepoprieš. Ak tvrdíš, že Kristus je len človek, tak nič iné ti z toho nevyjde len to, že ak je len človek, tak zhrešil, ako každý človek, čo je samozrejme absurdné a nezmysel, že je len človek. Potreboval by spásu ako každý z nás. Potom by nemohol nikoho spasiť, lebo sám by potreboval milosť Božiu, aby bol spasený.

No ak má božskú podstatu, tak nezhrešil, lebo Boh je dokonalý a bezhriešný. Z toho vychádza, že len Boh mohol sám priniesť túto dokonalú obeť, a dokončiť dokonalé dielo milosti na kríži, aby sme mohli žiť skrze vieru v Krista.

Na druhej strane, ak by bol ako tvrdíš len človek, tak vyhľadaj mi v Písme, alebo niekde, kto kedy žil na svete, aký človek, ktorý by nezhrešil. Keď to nájdeš ozvi sa . Každý človek, ktorý by tvrdil, že nezhrešil je klamár, takže už aj týmto zhrešil.

Možno si to neuvedomuješ, ale nepriamo ti z tvojho učenia vychádza, že ak tvrdíš, že Kristus je len človek a z Pisma vieme, že každý človek zhrešil, tak aj Kristus zhrešil? Vidíš to, aký nezmysel ti vychádza z tvojho učenia.

No Kristus nezhrešil, to znamená, že nie je len človek, ale má Božskú podstatu. Je stelesnené Otcové Slovo.

Takže blúdiš ty, Mikim

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 30 neregistrovaných