Ježíš Kristus vs. apoštol Pavel a (jeho falešná učení)

Diskusia o vieroučných bodoch CASD.
mikim
Príspevky: 2262
Dátum registrácie: 06 Júl 2016, 22:44
Kontaktovať používateľa:

Ježíš Kristus vs. apoštol Pavel a (jeho falešná učení)

Neprečítaný príspevok od používateľa mikim »

úvod vynechán.
https://www.vanguardngr.com/2021/08/jes ... e-apostle/

Vysvětlené podobenství o rozsévači
Mt 13:18 Slyšte tedy podobenství o rozsévači.
Mt 13:19 Když někdo slyší slovo o království a nerozumí mu, přichází ten ničemný a chytá, co bylo zaseto do jeho srdce. To je on, kdo přijal semeno mimochodem.
Mt 13:20 Ale ten, kdo přijal semeno do kamenitých míst, je ten, kdo slyší slovo a s radostí je přijímá;
Mt 13:21 Ale nezakořenil v sobě, ale chvíli vydrží, neboť když přijde soužení nebo pronásledování pro slovo, pohoršuje se.
Mt 13:22 Ten, kdo přijal semeno mezi trní, je ten, kdo slyší slovo; a péče tohoto světa a klam bohatství udusí slovo, a stane se neplodným.
Mt 13:23 Ale ten, kdo přijal semeno do dobré země, je ten, kdo slyší slovo a rozumí mu; která také nese ovoce a rodí, některé stonásobné, jiné šedesátinásobné, některé třicetinásobné.

Výše uvedená pasáž byla původně zamýšlena upozornit na skutečnost, že zatímco většina práce kazatele je promarněna, stále existuje (jako vždy u Boha) zbytek těch dobrých půd, kteří by přijali dobrou zprávu a přinesli očekávané ovoce, dokonce až 100 %. ale je to také ideální nauka, kterou Kristus použil k ilustraci dokonalosti v Bohu a možnosti jí dosáhnout.

To zcela ruší prázdnou Pavlovu doktrínu, která říká, že nikdo není spravedlivý nebo dokonalý nebo není schopen splnit „spravedlivé požadavky zákona“, jak to rád říká. Tito lidé, kteří přijímají evangelium a přinášejí ovoce podle svých sil, s určitým výnosem až 100 %, jsou všichni dokonalí lidé podle Kristovy ekonomie.

Někteří lidé by mohli namítnout, že ti, kteří se dají pod 100 %, nejsou dokonalí, ale to není pravda, protože procentuální výnos je o síle nebo ochotě uvést Boží slovo do praxe, nepopisuje svatost nebo hříšnost. Člověk by mohl být dítětem Božím a stále podléhat Satanovi, pokud je nevědomý jako v Ozeášovi 4:6, nemusí žít v hříchu, protože nevědomost stačí ke zničení kohokoli. Je to sám Kristus, kdo zde říká, že těchto 100 procent skutečně existuje, ne já ani nikdo jiný.

Právě jste četli slova samotného Krista. Záleží na nás, zda chceme být jedním ze 100 procent nebo jedním z lidí s nižším výnosem nebo jedním z lidí, kteří vůbec nevydělávají. Rozhodujeme o tom, jakou půdou se staneme, a také o tom, kolik ze semene dobré zprávy vytěžíme. Pozorně si prosím všimněte, že v tomto konstruktu není žádná zmínka o milosti, ani není milost vůbec naznačena. Samozřejmě je samozřejmé, že Bůh bude vždy pomáhat těm, kteří jsou nakloněni plnit jeho vůli, jak je uvedeno níže v Mt 5:6.

Mat 5:6 Blahoslavení, kteří hladovějí a žízní po spravedlnosti, neboť oni budou nasyceni.
Mat 5:6, jak je citováno výše, zjevně říká, že pokud někdo touží po spravedlnosti nebo dokonalosti, Bůh mu umožní, aby toho dosáhl. Je to tak jednoduché.
Pokud by to nebylo tak, že lidské bytosti jsou nedoslýchavé a mají tvrdou šíji, není možné, aby toto jedinečné učení a znázornění samotného Krista neuložilo do háje argument o dokonalosti, spasení ze skutků nebo spasení z milosti. Sám Pán Ježíš Kristus, Mesiáš a Spasitel člověka, předává poselství na určité téma a zjišťujeme, že lidé, kteří se prohlašují za jeho následovníky, místo aby s poselstvím běželi, raději hledají protichůdná učení, která je izolují. ze všeho, co od nich Kristus požaduje.

Tento scénář je vytvořen nebo umožněn nesouladem ve vnitřním biblickém dialogu, ale ti, kteří činí Krista standardem pro přijímání nebo odmítání jakéhokoli učení jako zbožného či nikoli, nebudou ovlivněni biblickými rozpory. Ve výše uvedeném podobenství o rozsévači je poslušnost Bohu (dokonalost) možná. Ve skutečnosti jsou někteří lidé zcela (100%) poslušní Bohu podle zjevení Krista v tomto podobenství. Je tedy nyní na nás, zda přijmeme pravdu, jak ji předal Ježíš Kristus, a půjdeme k dokonalosti (poslušnosti Božích přikázání), nebo budeme nadále ztrácet čas Pavlovými falešnými epištolami, které tvrdí, že nikdo není spravedlivý nebo dokonalý nebo není schopen poslouchat. Bůh a Boží přikázání jsou zlo nebo služba smrti a hrozí zničení v pekle.

Kdyby spasení nebo spravedlnost nebo dokonalost nebo přijetí v Bohu byly nemožné poslušností Božích přikázání nebo skutky, Ježíš Kristus by nám to řekl, ale nikdy to neudělal. Místo toho nám dal podobenství nad podobenstvími, která zdůrazňují stejné téma: že spasení je možné POUZE ze skutků. Podobenství o marnotratném synovi mělo poslušného syna a neposlušného syna. Za prvé, nebyl to jen poslušný syn (všichni nejsou jen neposlušní nebo hříšní), byl to také poslušný syn. Za druhé, dokonce i v ediktu, že duše, která hřeší, umírá, je varování, že hříšníkovi nebo neposlušnému synovi, který činí pokání, bude odpuštěno (viz celý Ezechiel 18).

Aby Pavel vylíčil Boha jako zlého a neodpouštějícího, Boha hněvu místo milosrdenství, vyloučil pokání a odpuštění, jak je jasně zakotveno v evangeliu od Noema po Jana a Krista, a trval na tom, že krev, nevinná krev Kristova, musí být prolita, pokud Bůh by kohokoli zachránil nebo odpustil. Naštěstí nám sám Kristus v níže propracovaném podobenství říká, proč byl zabit Židy a důvod nemá nic společného s obětí nebo odpuštěním hříchů.

To je důvod, proč byl Kristus zabit, což bylo vysvětleno samotným Kristem.
Mt 21:33 Slyšte jiné podobenství: Byl jeden hospodář, který vysadil vinici, ohradil ji kolem dokola, vykopal v ní lis, postavil věž, pronajal ji vinařům a odešel do daleké země. :
Mt 21:34 Když se přiblížil čas ovoce, poslal své služebníky k vinařům, aby přijali jeho plody.
Mt 21:35 Vinaři vzali jeho služebníky, jednoho zbili, druhého zabili a jiného ukamenovali.
Mt 21:36 Znovu poslal jiné služebníky, více než ty první, a oni jim udělali totéž.
Mt 21:37 Ale nakonec k nim poslal svého syna se slovy: "Mého syna budou mít v úctě."
Mt 21:38 Když vinaři uviděli syna, řekli si: "To je dědic." pojďme, zabijme ho a chopme se jeho dědictví.
Mt 21:39 Chytili ho, vyhodili z vinice a zabili.
Mt 21:40 Když tedy přijde pán vinice, co udělá těm vinařům?
Mt 21:41 Řekli mu: "Ty ničemy bídně zahubí a svou vinici pronajme jiným vinařům, kteří mu budou přinášet ovoce ve svých dobách."
Mt 21:42 Ježíš jim řekl: "Nikdy jste nečetli v písmech: Kámen, který stavitelé zavrhli, stal se hlavou úhlovou: Pán to činí a je to podivuhodné v našich očích?"
Mt 21:43 Proto vám pravím: Království Boží vám bude odňato a dáno národu, který nese jeho plody.
Mt 21:44 A kdo padne na tento kámen, bude rozbit; na koho však padne, toho rozdrtí.
Mt 21:45 Když přední kněží a farizeové slyšeli jeho podobenství, poznali, že o nich mluví.
Mt 21:46 Ale když na něj chtěli vztáhnout ruce, báli se zástupu, protože ho považovali za proroka.

Ve výše uvedeném podobenství je Bůh hospodářem (majitelem vinice), vinicí je dnešní církev (byl to Izrael dnů Kristových) nebo jakékoli shromáždění lidí k uctívání Boha, vinaři jsou dnes pastýři (oni byli Židé za dnů Kristových), posly nebo služebníky jsou proroci, zatímco synem, který zdědí vinici, je Kristus.

Bůh zřídil svůj kostel (vinici) a čas od času posílal služebníky, aby přinášeli z vinice ovoce (donášeli jeho slova a aby je jeho lid poslouchal), ale nájemníci nebo vinaři nebo pastýři byli zlí, zabíjeli je jednoho po druhém a pokračovali ve svém okrádání Božího lidu.

Nakonec Bůh poslal svého syna, dědice vinice, v očekávání, že zloději a lupiči budou syna respektovat, ale zabili ho stejně jako proroky, protože jeho zabití by znamenalo konec jejich zápasu s majitelem vinice. vinice, pomysleli si. Podle tohoto příběhu byli tito ničemní vinaři bídně zničeni v roce 70 n. l., když Titus vyplenil Jeruzalém a Boží království bylo oficiálně odebráno Židům (nezapomeňte, že spása byla Židům, Jan 4:22) a dáno komukoli, kdo PRODÁVÁ své plody jako v Mat 21:43 a Lukáš 12:32.
Mt 21:43 Proto vám pravím: Království Boží vám bude odňato a dáno národu, který nese jeho plody.
Luk 12:32 Neboj se, malé stádo; neboť vašemu Otci se zalíbilo dát vám království.
Samozřejmě, že zlovolnost pastýřů trvá dodnes a ti z nich, kteří nebudou činit pokání, budou také bídně zničeni.
Někdo by se pak mohl zeptat: „Tak proč Kristus řekl v Mat. 26:28 že zemřel a prolil svou krev na odpuštění hříchů, pokud je pokání vše, co se od hříšníka vyžaduje, aby mu bylo odpuštěno?
Mt 26:28 Neboť toto je má krev Nového zákona, která se prolévá za mnohé na odpuštění hříchů.

Umístíme-li Kristovo učení o jeho tělu a krvi v Janovi 6, ve kterém použil celou kapitolu k vysvětlení, že jeho tělo a krev jsou jeho slova, která musíme „jíst“ tím, že je vstřebáme jako životní kodex chování, abychom měli života Božího, pochopili bychom, že Mt 26:28 nikdy nemůže znamenat, že nějaké víno v poháru bylo označováno jako krev Kristova. Mt 26:28 je jasná interpolace, koukol zasazený mezi pšenici Božího slova, aby svedl lidi.

V „ústech“ (svědectví) dvou nebo tří lidí je stanovena záležitost. Zatímco skutečnost, že Kristova slova jsou jeho tělem a krví, která posvěcují jeho následovníky, kteří je poslouchají, je všude v Kristových kázáních, tento Mt 26:28 je jediným místem v Bibli, kde měl Kristus říci, že jeho krev byla prolita na odpuštění hříchů. Zatímco níže citovaný Jan 6:32-63 má mnoho svědků, Mt 26:28 nemá žádné.
Jan 6:32 Ježíš jim řekl: "Amen, amen, pravím vám, že Mojžíš vám nedal ten chléb z nebe." ale můj Otec vám dává pravý chléb z nebe.
Jan 6:33 Neboť chléb Boží je ten, který sestupuje z nebe a dává světu život.
Jan 6:34 Pak řekli mu: Pane, dej nám na věky tento chléb.
Jan 6:35 Ježíš jim řekl: "Já jsem chléb života; kdo ke mně přichází, nikdy nebude hladovět." a kdo věří ve mne, nebude nikdy žíznit.
Jan 6:36 Ale řekl jsem vám: I vy jste mě viděli, a nevěříte.
Jan 6:37 Všechno, co mi dává Otec, přijde ke mně; a toho, kdož ke mně přichází, nevyženu ven.
Jan 6:38 Sestoupil jsem z nebe, ne abych činil vůli svou, ale vůli toho, který mě poslal.
Jan 6:39 A toto je vůle Otce, který mě poslal, abych ze všeho, co mi dal, nic neztratil, ale vzkřísil to v poslední den.
Jan 6:40 A toto je vůle toho, který mě poslal, aby každý, kdo vidí Syna a věří v něho, měl život věčný, a já ho vzkřísím v poslední den.
Jan 6:41 Židé na něj reptali, protože řekl: Já jsem chléb, který sestoupil z nebe.
Jan 6:42 Řekli: Není to Ježíš, syn Josefův, jehož otce a matku známe? Jak to tedy, že říká: Sestoupil jsem z nebe?
Jan 6:43 Ježíš jim odpověděl: "Nereptejte mezi sebou."
Jan 6:44 Nikdo nemůže přijít ke mně, ledaže by ho přitáhl Otec, který mě poslal, a já ho vzkřísím v poslední den.
Jan 6:45 U proroků je psáno: Všichni budou vyučováni od Boha. Každý tedy, kdo slyšel a učil se od Otce, přichází ke mně.
Jan 6:46 Ne že by někdo viděl Otce, kromě toho, který je z Boha, ten viděl Otce.
Jan 6:47 Amen, amen, pravím vám: Kdo věří ve mne, má život věčný.
Jan 6:48 Já jsem ten chléb života.
Jan 6:49 Vaši otcové jedli mannu na poušti a zemřeli.
Jan 6:50 Toto je chléb, který sestupuje z nebe, aby z něj člověk jedl a nezemřel.
Jan 6:51 Já jsem ten živý chléb, který sestoupil z nebe. Jí-li kdo z tohoto chleba, bude živ navěky, a chléb, který já dám, je mé tělo, které dám za život světa.
Jan 6:52 Židé se mezi sebou hádali a říkali: "Jak nám tento může dát jíst své tělo?"
Jan 6:53 Ježíš jim řekl: "Amen, amen, pravím vám: Nebudete-li jíst tělo Syna člověka a pít jeho krev, nebudete mít v sobě život."
Jan 6:54 Kdo jí mé tělo a pije mou krev, má život věčný; a vzkřísím ho v poslední den.
Jan 6:55 Mé tělo je pravý pokrm a má krev pravý nápoj.
Jan 6:56 Kdo jí mé tělo a pije mou krev, přebývá ve mně a já v něm.
Jan 6:57 Jako mne poslal živý Otec a já žiji skrze Otce, tak i ten, kdo jí mne, bude žít skrze mne.
Jan 6:58 Toto je ten chléb, který sestoupil z nebe: ne jako vaši otcové jedli manu a zemřeli; kdo jí z tohoto chleba, bude žít navěky.
Jan 6:59 To řekl v synagoze, když učil v Kafarnaum.
Jan 6:60 Mnozí z jeho učedníků, když to slyšeli, říkali: "To je tvrdá řeč." kdo to může slyšet?
Jan 6:61 Když Ježíš v sobě poznal, že jeho učedníci kvůli tomu reptají, řekl jim: "To vás uráží?"
Jan 6:62 Co a jestli uvidíte Syna člověka vystupovat tam, kde byl předtím?
Jan 6:63 Je to duch, který obživuje; Tělo nic neprospívá, slova, která k vám mluvím, jsou duch a jsou život.
POUZE pokání je Boží požadavek na spasení nebo odpuštění hříchů. Proč? Protože je milosrdný. Je Bohem milosrdenství, ne Bohem hněvu. V Božím království jsou klíčovými principy Milosrdenství, Spravedlnost a Víra a milosrdenství je vždy na prvním místě, před ostatními dvěma – Mt 23:23, Jak 2:13.

Bůh poslal Jonáše do města zvaného Ninive, aby je varoval před Božím hrozícím soudem, pokud nebudou činit pokání ze svých hříchů. Naštěstí činili pokání a bylo jim odpuštěno. Bůh nevyžadoval žádnou krvavou oběť ani žádný jiný rituál kromě pokání.
Kristus předpověděl zničení měst Chorazin, Betsaida a Kafarnaum, protože nedokázali činit pokání, zvláště navzdory všem jeho zázračným skutkům, které mezi nimi vykonal. Opět od nich požadoval pouze pokání a nic jiného!

Luk 10:13 Běda tobě, Chorazine! běda tobě, Betsaido! neboť kdyby se v Týru a Sidonu byly staly ty mocné skutky, které se staly ve vás, dávno by činili pokání, sedíce v žíni a popelu.
Luk 10:14 Ale Týru a Sidonu bude při soudu snesitelnější než vám.
Luk 10:15 A ty, Kafarnaum, které jsi vyvýšen do nebe, budeš svržen do pekla.
Noe byl také kazatelem spravedlnosti, ale mnoho lidí v jeho případě nečinilo pokání, protože to byl jen Noe a osm dalších, kteří byli zachráněni před potopou. Izajáš kázal jediné evangelium, které existuje, kterým je pokání za hříšníky a milosrdenství od milosrdného Boha.
Izajáš 1:2 Slyš, nebesa, a naslouchej, země, neboť Hospodin mluvil, já jsem živil a vychovával děti, a oni se mi bouřili.
Iz 1:3 Vůl zná svého pána a osla jesličky svého pána, ale Izrael nezná, můj lid nebere v úvahu.
Izajáš 1:4 Ó hříšný národ, lid obtěžkaný nepravostmi, semeno hříšníků, děti kazitelé: opustili Hospodina, popudili Svatého Izraele k hněvu, odešli zpět.
Izajáš 1:5 Proč byste se měli ještě bít? budete se bouřit víc a víc: celá hlava je nemocná a celé srdce omdlévá.
Izajáš 1:6 Od chodidla až po hlavu v něm není nic zdravého; ale rány a modřiny a hnisavé vředy: nejsou uzavřeny, ani obvázány, ani změkčeny mastí.
Izajáš 1:7 Tvá země je pustá, tvá města spálena ohněm, tvá země, cizinci ji sežerou před tvou tváří, a je pustá, jak ji podvraceli cizinci.
Izajáš 1:8 Dcera Sionu zůstala jako domek na vinici, jako obydlí v zahradě okurky, jako obléhané město.
Iz 1:9 Kdyby nám Hospodin zástupů nezanechal velmi malý zbytek, byli bychom jako Sodoma a byli bychom jako Gomora.
Iz 1:10 Slyšte slovo Hospodinovo, knížata Sodomy; naslouchejte zákonu našeho Boha, lide Gomorský.
Izajáš 1:11 K čemu mi je množství vašich obětí? praví Hospodin: Jsem plný zápalných obětí skopců a tuku krmených zvířat; a nemám zálibu v krvi volků, ani jehňat, ani kozlů.
Izajáš 1:12 Když jste přišli, abyste se přede mnou objevili, kdo si to vyžádal z vaší ruky, abyste šlapali po mých nádvořích?
Iz 1:13 Nepřinášejte již plané oběti; kadidlo je mi ohavností; novoluní a sabaty, svolávání shromáždění, nemohu pryč; je to nepravost, i to slavnostní setkání.
Izajáš 1:14 Vaše novoluní a vaše ustanovené svátky nenávidí má duše, jsou mi trápením; Jsem unavený je snášet.
Izajáš 1:15 A když roztáhnete ruce, skryji před vámi oči své; ano, když se modlíte mnoho, nevyslyším, ruce vaše jsou plné krve.
Iz 1:16 Umyj se, očisť se; odstraňte zlo svých skutků před mýma očima; přestat páchat zlo;
Iz 1:17 Učte se činit dobře; hledejte soud, ulehčujte utlačovaným, soudte sirotka, přimlouvejte se za vdovu.
Izajáš 1:18 Pojďte tedy a domluvme se, praví Hospodin: I kdyby vaše hříchy byly jako šarlat, budou bílé jako sníh; i když budou červené jako karmín, budou jako vlna.
Iz 1:19 Budete-li ochotni a poslušní, budete jíst dobro země.
Iz 1:20 Jestliže však odmítnete a vzbouříte se, budete pohlceni mečem, neboť to mluvila ústa Hospodinova.
Mat 3:1 V těch dnech přišel Jan Křtitel a kázal v judské poušti,
Mt 3:2 A řekl: Čiňte pokání, neboť se přiblížilo království nebeské.
Mt 4:17 Od té doby začal Ježíš kázat a říkat: Čiňte pokání, neboť se přiblížilo království nebeské.
Mar 1:15 A řekl: Naplnil se čas a přiblížilo se království Boží. Čiňte pokání a věřte evangeliu.
Mar 6:12 Vyšli a kázali, aby lidé činili pokání.
Luk 13:3 Říkám vám, ne, ale nebudete-li činit pokání, všichni podobně zahynete.
Luk 13:5 Říkám vám, ne, ale nebudete-li činit pokání, všichni podobně zahynete.
Luk 16:30 On řekl: Ne, otče Abrahame, ale kdyby k nim někdo šel z mrtvých, budou činit pokání.
Luk 17:3 Mějte se na pozoru: Jestliže se tvůj bratr proviní proti tobě, potrestej ho; a bude-li činit pokání, odpusť mu.
Luk 17:4 A jestliže se prohřeší proti tobě sedmkrát za den a sedmkrát za den se k tobě obrátí, řka: Činím pokání; odpustíš mu.
Skutky 2:38 Petr jim řekl: "Čiňte pokání a dejte se každý z vás pokřtít ve jménu Ježíše Krista na odpuštění hříchů a obdržíte dar Ducha Svatého."
Skutky 3:19 Čiňte tedy pokání a obraťte se, aby vaše hříchy byly smazány, až přijdou časy osvěžení od přítomnosti Páně;
Kromě SZ proroků hlásal Kristus evangelium pokání z hříchů, víru v Boha a Boží království jako přítomnou skutečnost. Spasení z hříchu je podle Krista založeno pouze na poslušnosti Božích přikázání, kterými jsou láska k Bohu a bližním. Podle Krista je spasení možné pouze ze skutků. Podívejme se na tyto pasáže níže.

Bohatý mladík se ptá Krista na cenu věčného života a Kristus odpovídá níže.
Mar 10:17 A když vyšel na cestu, jeden přiběhl, poklekl k němu a zeptal se ho: "Mistře dobrý, co mám dělat, abych zdědil život věčný?"
Mar 10:18 Ježíš mu řekl: "Proč mě nazýváš dobrým?" není nic jiného než jedno, to jest Bůh.
Mar 10:19 Znáš přikázání: Nezcizoložíš, nezabiješ, nepokradeš, nevydáš křivé svědectví, nepodvedeš, cti otce i matku.
Mar 10:20 On odpověděl a řekl mu: "Mistře, to vše jsem dodržoval od svého mládí."
Mar 10:21 Když ho Ježíš spatřil, miloval ho a řekl mu: "Jedno ti chybí: jdi, prodej, co máš, a dej
chudým, a budeš míti poklad v nebi, a pojď, vezmi kříž a následuj mne.
Mar 10:22 Zarmoutil se nad tím slovem a odešel zarmoucen, neboť měl velký majetek.
Mar 10:23 Ježíš se rozhlédl a řekl svým učedníkům: "Jak těžko vejdou ti, kdo mají bohatství, do Božího království!"
Mar 10:24 A učedníci žasli nad jeho slovy. Ale Ježíš opět odpověděl a řekl jim: Děti, jak těžko vejdou do království Božího ti, kdo doufají v bohatství!
Mar 10:25 Snáze projde velbloud uchem jehly, než aby bohatý vešel do království Božího.
Mar 10:26 I žasli nad míru, říkali mezi sebou: Kdo tedy může býti spasen?
Mar 10:27 Ježíš se na ně podíval a řekl: "U lidí je to nemožné, ale ne u Boha, neboť u Boha je možné všechno."

Ježíš Kristus mu jednoduše nařídil, aby poslouchal Boží přikázání, a když mladý boháč viděl zhroucení nebo podrobnosti požadavků, ztratil zájem a odešel. Nebyla tam žádná zmínka o milosti, nezasloužené přízni nebo něčem podobném. Falešný koncept milosti rozvinul Pavel a věřili mu nepoctiví lidé, kteří by se jako tento bohatý mladík nechtěli vzdát hmotného bohatství nebo pozemského pokladu, aby zdědili království Boží. Když lidé začnou volit Pavla místo Krista, je to proto, že Kristus je nemilosrdně proti tomuto světu, zatímco Pavel je přístupný světskosti. Hřích mohl najít úkryt v Pavlovi, ale nikdy v Kristu.

Právník opět klade Kristu stejnou otázku. Podívejme se níže, jak odpoví.
Luk 10:25 A hle, jakýsi zákoník vstal a pokoušel ho: "Mistře, co mám dělat, abych se stal dědicem věčného života?"
Luk 10:26 Řekl jemu: Co jest psáno v Zákoně? jak čteš?
Luk 10:27 A on odpověděl, řekl: Milovati budeš Pána Boha svého z celého srdce svého, z celé duše své, ze vší síly své a ze vší mysli své; a bližního svého jako sebe samého.
Luk 10:28 A ON mu řekl: SPRÁVNĚ STE ODPOVĚDĚLI: TAK DĚLEJ, A BUDEŠ ŽÍT. (toto Paulovi a jeho následovníkům není známo. Důrazy, moje)
Luk 10:29 Ale on se chtěl ospravedlnit a řekl Ježíšovi: "A kdo je můj bližní?"
Lukáš 10:30 Ježíš odpověděl: "Jeden člověk sestoupil z Jeruzaléma do Jericha a upadl mezi zloděje, kteří ho svlékli z oděvu, zranili ho, odešel a nechal ho polomrtvého."
Luk 10:31 Náhodou tudy sestoupil jakýsi kněz, a když ho uviděl, šel na druhé straně.
Luk 10:32 A podobně i Levita, když byl na tom místě, přišel, podíval se na něj a prošel kolem.
Luk 10:33 Nějaký Samaritán, když šel, přišel tam, kde byl, a když ho uviděl, bylo mu ho líto.
Luk 10:34 I šel k němu, obvázal mu rány olejem a vínem, posadil ho na své zvíře, přivedl ho do hostince a staral se o něj.
Luk 10:35 A nazítří, když odcházel, vzal dvě pence, dal je hostiteli a řekl mu: "Postarej se o něj!" a cokoli utratíš více, až zase přijdu, odplatím tobě.
Luk 10:36 Kdo z těchto tří, myslíš, byl bližním tomu, který upadl mezi zloděje?
Luk 10:37 A on řekl: Ten, kterýž se smiloval nad ním. Tehdy mu Ježíš řekl: Jdi a čiň i ty podobně.

Kristus v Lk 10:28 a 10:37 výše jednoduše nařídil tomuto právníkovi, aby šel a poslechl Boha, aby byl spasen, přesně jak řekl bohatému mladíkovi. Toto je jediné evangelium známé všem prorokům ve SZ a Kristu. Učedníci kázali evangelium pokání, víru v Boha a Boží království jako současnou realitu, dokud se nesetkali s Pavlem, který představil evangelium o milosti Boží, které říká, že Kristus zemřel a vstal z mrtvých na odpuštění hříchů a kdokoli věří, že to bude spaseno, bez ohledu na pokání za hříšníky nebo zmínky o něm.

Pavel ve skutečnosti odsuzuje jakýkoli pokus o spravedlnost jako „mrtvé skutky“ a trvá na tom, že poslušnost Božích přikázání nemůže nikdy nikoho ospravedlnit. Vidíš ten problém s Pavlem? Ježíš Kristus požaduje dobré skutky (stejně jako Jan Křtitel Jan 3:7-9 a všichni proroci), ale pouze Pavel odsuzuje dobré skutky jako „mrtvé skutky“ a spoléhá na písma, která neříkají totéž, co říká Iz. 64 a Ž 14. Pečlivá prohlídka Izajáše 64 a Ž 14 by odhalila přítomnost spravedlivých lidí mezi hříšníky, ale Pavel použil tyto dva verše k vyjádření svého falešného konceptu „nikdo není spravedlivý“.

Pavel kázal evangelium o milosti Boží (Skutky 20,24; 1 Kor 15,1-4) a ve své evangelizační službě kladl malý důraz na pokání nebo křest. O pokání se ve svých dopisech zmínil pouze jednou v souvislosti s nevěřícími (Římanům 2,4)

Pavlovo evangelium (Římanům 2,16, 16,25) se lišilo od evangelia Ježíše a Dvanácti. Jeho zaměření nebylo na Kristovu identitu, ale na Kristovo dílo. Pavlovo evangelium bylo, že Kristus zemřel za naše hříchy a vstal z mrtvých (1. Korintským 15,1-4). Toto evangelium nebylo hlásáno během Ježíšovy pozemské služby ani Dvanácti.

Pavel označil evangelium o Boží milosti jako „mé evangelium“ (Římanům 2,16, 16,25; 2 Timoteovi 2,8; Galatským 2,2). Toto označení naznačovalo, že se liší od evangelia, které kázal Kristus nebo Dvanáct. Lukášova zpráva o Jeruzalémském koncilu jasně ukázala, že apoštolové nesouhlasili s Pavlovým evangeliem (Skutky 15) nebo mu nerozuměli, a Pavel odhalil, že jeho evangelium je „tajemství“ (μυστήριον, srov. Římanům 16,25; Efezským 6,19).

Dvanáct nepochopilo, že Ježíš zemře a vstane z mrtvých (Lukáš 18,31-34; Jan 20,3-10). Pro ně nebyla Kristova smrt dobrou zprávou. Ani po Ježíšově vzkříšení nebyla Kristova smrt ohlašována jako dobrá zpráva. Biblický záznam je, že Petr hlásal Kristovu smrt jako špatnou zprávu. Petrova kázání ukazují, že považoval Kristovu smrt za poselství odsouzení Židům – ohavný čin, který vyžadoval jejich pokání (Skutky 2,22-42, 3,12-26).

Petr hlásal skutečnost o Ježíšově vzkříšení jako dobrou zprávu, ale její význam spočíval v tom, že Ježíš byl naživu a mohl by stále nastolit své království na zemi, pokud by židovský národ činil pokání. Co nekázal, byla smrt a vzkříšení Krista pro osobní spasení. Druhá Petrova byla pokusem vyprat Pavla a bylo prokázáno, že jej nenapsal Petr.

Pro Pavla bylo kázání o kříži spásou (1. Korintským 1.18, 23, 15.1-4) a toto bylo slavné poselství (1. Timoteovi 1.11). Ale Pavlovo evangelium vyvolalo takové zděšení, že apoštolové v Jeruzalémě kolem roku 51 n. l. svolali zvláštní koncil, aby to zvážili.
Čtenář by měl pochopit, že Pavel byl pravděpodobně „obrácen“ kolem roku 34–37 n. l. Takže před zasedáním koncilu v Jeruzalémě uplynulo období 14–17 let. To byla dlouhá doba. Na koncilu, po značné hádce, učinil Petr ohromující (z židovské perspektivy) prohlášení. Před Petrovým prohlášením bylo poselstvím Dvanácti, že pohané mohou být spaseni pouze tak, jak byli spaseni Židé. Ale po velké hádce měl Petr oficiálně uznat (ve světle Pavlových zjevení a služby), že Židé nyní museli být spaseni jako pohané (Skutky 15,6-11).

Tohle byl zlomový okamžik. Poté, co Petr učinil toto prohlášení, Pavel napsal Galatským, že každý, kdo hlásal evangelium odlišné od toho jeho, byl proklet (Galatským 1,8-9)…umisťování kleteb na lidi ve strachu, že by mohli chtít evangelium změnit, nebylo nikdy spojeno s Kristem. Kristus jednoduše vyjádřil důvěru, že jeho ovce vždy poznají jeho hlas, neudělal ani neřekl nic jiného, ​​aby „chránil“ Boží slovo, protože Boží slovo musí být automaticky věčné stejně jako Bůh sám.

Možná se jen zmíníme o tom, že Pavlovi nebylo možné důvěřovat ani ho držet v žádném konkrétním postavení vzhledem k jeho četným příležitostem, kdy v Novém zákoně promluvil dvakrát. Stačí se podívat níže.

Římanům 2:13 (Neboť před Bohem nejsou spravedliví posluchači zákona, ale ospravedlněni budou činitelé zákona. Srovnej s Ř 3:20 Ze skutků zákona tedy nebude v jeho očích ospravedlněno žádné tělo. neboť podle zákona je poznání hříchu.

Římanům 2:9 Soužení a úzkost na každou duši člověka, který dělá zlo, nejprve Žida, ale i pohana;
Řím 2:10 Ale sláva, čest a pokoj každému, kdo koná dobro, předně Židu, i pohanům. Srovnej s Ef 2:8 Milostí jste spaseni skrze víru; a to ne z vás, to je dar Boží: Ef 2:9 Ne ze skutků, aby se někdo nechlubil.

Gal 3:28 Není Žid ani Řek, není otroctví ani svobodný, není muž ani žena, neboť vy všichni jste jedno v Kristu Ježíši. Srovnej s 1K 11:3 Ale chtěl bych, abyste věděli, že hlavou každého člověka je Kristus; a hlavou ženy je muž a hlavou Krista je Bůh. 1Kor 11:4 Každý, kdo se modlí nebo prorokuje, má přikrytou hlavu, zneuctívá hlavu svou. 1Kor 11:5 Ale každá žena, která se modlí nebo prorokuje s nezahalenou hlavou, hanobí svou hlavu, protože je celá jedna, jako by byla oholena.

1K 11:6 Jestliže se žena nezahaluje, ať je i ostříhána; je-li však ženě hanba ostříhat nebo oholit, ať se přikryje. 1Kor 11:7 Muž si totiž nemá zakrývat hlavu, protože je obrazem a slávou Boží, ale žena je slávou muže. 1Ko 11:8 Muž totiž není z ženy; ale žena muže. 1Ko 11:9 Ani muž nebyl stvořen pro ženu; ale žena pro muže. 1Kor 11:10 Proto by žena měla mít moc na hlavě kvůli andělům. A 1Ti 2:9 Podobně i ženy se zdobí skromným rouchem, hanbou a střízlivostí; ne s vypletenými vlasy nebo zlatem nebo perlami nebo drahými ozdobami; 1Ti 2:10 Ale (což se stává ženám vyznávajícím zbožnost) dobrými skutky. 1Ti 2:11 Ať se žena učí v tichosti se vší podřízeností. 1TI 2:12 Nedovolím ženě, aby učila, ani aby si přisvojila moc nad mužem, ale aby byla v tichosti. 1Ti 2:13 Nejprve byl totiž stvořen Adam, potom Eva.
1Ti 2:14 Adam nebyl sveden, ale žena, která byla oklamána, byla v přestoupení.

Na závěr je důležité poznamenat následující:

1. Kristus nám říká, že to, co nás poskvrňuje (činí nás zlými), jsou pouze zlé myšlenky, které pocházejí z našeho nitra v Markovi 7:15-23 a jinde ve svých kázáních, ale Pavel tomu čelil falešnou doktrínou, která říká, že lidské tělo je absolutně zlé, aby se lidská bytost nikdy nemohla líbit Bohu, dokud bude žít na zemi, a aby tělo a krev nikdy nemohly zdědit Boží království v 1Kor 15:20 a ve všech jeho dopisech. Kromě Kristovy doktríny o tom, co nás činí bezbožnými, také víme, že mnoho lidí vystoupilo do nebe v těle, včetně Krista, který vstal z mrtvých s jizvami od hřebíků na těle (ruce a nohy), po vzkříšení jedl fyzický pokrm se svými učedníky a vystoupil na nebe s jeho tělem. Zlo se neomezuje na lidské bytosti s tělem, protože existují zlí duchové, kteří nenosí lidské maso a jsou přesto zlí, ale Pavel si toho všeho není vědom.
2. Kristus nás učil, jak být dokonalí jako Boží děti v blahoslavenstvích, ve kterých vyjmenoval charakterové rysy, které musíme mít, abychom byli dokonalí jako Bůh, ale Pavel v naprosté ignoranci nebo neposlušnosti Kristu vytvořil další falešnou doktrínu dokonalosti v Ef 4:11, kde vytvořil klasifikaci věřících podle „darů“, jako by existovala jedna věc, kterou by věřící mohl udělat, co jiný udělat nemohl. Podle Pavla, jak je citováno níže, je určena k dokonalosti věřících, kromě toho, že je zcela cizí Kristu.
Eph. 4:11 A dal některé, apoštoly; a někteří proroci; a někteří, evangelisté; a někteří, pastoři a učitelé; Ef 4:12 K dokonalosti svatých, k dílu služby, k budování těla Kristova.
Kristus učí, že my všichni, jeho následovníci, jsme si rovni nebo spolužáci, že on jediný je „Oga“, Mistr, vůdce, GO, GS atd. Mt 23:8,10, ale Pavel, neznalý Kristových doktrín, šel vpřed a vytvořil hierarchie vůdců v Ef 4:11, čímž se věřící rozvrství podle relevance nebo prostředků, stejně jako společnost.

3. Kristus nás učí skutkům (ne milosti), které slouží k našemu spasení v blahoslavenstvích (Mt 5,5 a 7, Lk 6:20-49) a nejpodrobněji v Mt 25:31-46, ale Pavel kázal, že spasení je z milosti (nezasloužený dar) v Ep 2:8-9, pojem, který Kristus nikdy nezmínil, ani nenaznačil.
Pavel přinášel oběti podle židovského zvyku ve Skutcích 21:22-26, což ukazuje na naprostou neznalost skutečnosti, že Bůh nemá nic společného s obětním systémem, jak je vidět v Bibli. Viz Mat 9:13, Ozeáš 6:6 a Ž 40:6-8.

4. Kristus učí, že jeho království nebo Boží království není z tohoto světa – Jan 18:36, Marek 4:26-29, ale Pavel kázal, že Bůh je ve skutečnosti ten, kdo jmenuje každou autoritu na zemi a že bychom měli zajistit, aby poslouchejte je – Řím 13. Otázka na Pavla by zněla: „Co když tyto autority zřízené, zdánlivě Bohem, vyžadují, abychom neposlouchali Boha tím, že budeme páchat potraty jako v Americe a jinde, zapleteme se do válek, nebudeme se modlit nebo kázat evangelium? atd., máme je stále poslouchat? Zahrnuje Pavel nigerijské úřady jako ty, které také zřídil Bůh? PDP a APC? Policie SARS v Nigérii? Nigerijská policie, NNPC, NEPA, INEC, ARMÁDA, NPA, NDDC, FIRS atd.? Takže když zlí politici zmanipulují volby nebo zabíjejí lidi, je to Bůh, kdo to všechno dělá, nebo plní Boží vůli? Četl někdy Pavel Jana 8:44, kde Kristus kategoricky a tautologicky říká, že někteří lidé na zemi nejsou Božími dětmi a že tito lidé žijí tím, že plní Satanovu vůli místo Boží?
Jan 8:44 Vy jste ze svého otce ďábla a budete činit žádosti svého otce. Byl vrahem od počátku a nezůstal v pravdě, protože v něm pravda není. Když mluví lež, mluví ze svého, neboť je lhář a její otec.
Jak mohlo Řím. 13 stále platit s ohledem na Jana 8:44?

5. Proklínání nebo ničení lidí není cesta Kristova (Lk 9:55-56), ale Pavel lidi několikrát proklel, protože ho uráželi, a dokonce doporučoval, aby byl člověk poslán k ďáblu, aby zabil.
2Ti 4:14 Měděník Alexandr mi udělal mnoho zlého, Hospodin mu odplatí podle jeho skutků. (neodpustil mu)
1Tm 1:20 Z nichž je Hymenaios a Alexandr; které jsem vydal satanovi, aby se naučili nerouhat se. (Kristus nikdy nic takového neudělal!!)
Gal 1:8 Ale i kdybychom vám my nebo anděl z nebe hlásali jiné evangelium než to, které jsme vám zvěstovali, budiž proklet.
Gal 1:9 Jak jsme již řekli, tak i nyní znovu říkám: Hlásá-li vám někdo jiné evangelium, než které jste přijali, budiž proklet.
Jak Pavel získal tu odvahu proklínat anděly? Také řekl, že budeme soudit anděly!! Jak? Skončíme jako andělé v nebi, jak bychom mohli Pavel proklíná nebo soudí anděly, kteří jsou zjevně mimo něj, pokud jde o zbožnost, dokonce i jako dítě Boží? Odkud vzal všechna tato falešná učení?

6. Druhý Petr nikdy nenapsal Petr, byl to pokus vyprat Pavla, ale neměli byste mě brát za slovo. Možná to budete muset zkontrolovat nebo sami porovnat prvního a druhého Petra.

7. Pavel tvrdí, že Boží zákony jsou zlé a Bohem navržené tak, aby odsoudily každého (Gal 3:10, 2Kor 3:7-9), ale David v Ž 19:7-11 a Kristus ve všech svých kázáních několikrát prohlásili velkolepost Božích zákonů.

Kéž Pán žehná našemu srdci a dá nám potřebnou odvahu a dobré porozumění, abychom si vybrali Krista před Pavlem a všemi ostatními. Amen.

mikim
Príspevky: 2262
Dátum registrácie: 06 Júl 2016, 22:44
Kontaktovať používateľa:

Re: Ježíš Kristus vs. apoštol Pavel a (jeho falešná učení)

Neprečítaný príspevok od používateľa mikim »

Ještě doplním další odkaz kde se ap. Pavel liší svým učením od Ježíše ve 25 učeních:

http://www.voiceofjesus.org/paulvsjesus.html

Sasko Jasko

Re: Ježíš Kristus vs. apoštol Pavel a (jeho falešná učení)

Neprečítaný príspevok od používateľa Sasko Jasko »

Áno, to je všetko pravda a dnes už dobre preštudovana vec. Pavol dospel k názoru že židovstvo je strašná blbosť a vymyslel oveľa lepšie a jednoduchšie náboženstvo.

mikim
Príspevky: 2262
Dátum registrácie: 06 Júl 2016, 22:44
Kontaktovať používateľa:

Re: Ježíš Kristus vs. apoštol Pavel a (jeho falešná učení)

Neprečítaný príspevok od používateľa mikim »

Zdejší žid sice plácá všechno najednou, ale v něčem má určitě pravdu je jedním z těch co prohlédli ap. Pavla, je třeba si to posunout níž:
https://www.sevenroses.cz/index.php/jahusua-slovo-bozi

Viktorrealita
Príspevky: 1240
Dátum registrácie: 30 Sep 2018, 10:46
Kontaktovať používateľa:

Re: Ježíš Kristus vs. apoštol Pavel a (jeho falešná učení)

Neprečítaný príspevok od používateľa Viktorrealita »

Ľudia, ktorí nevedia a ani nechcú vedieť, čo je pravé kresťanstvo - Kristus, tak často argumentujú proti kresťanstvu tým, že poukazujú na skutky falošného kresťanstva, ktoré o sebe tvrdí, že práve ono, je to jediné pravé. Takíto ľudia to nerozlišujú a ani nechcú rozlišovať. Nemali by totiž argumenty, proti pravému kresťanstvu, ktoré stojí na skale, ktorou je Kristus, zjavený v srdciach vykúpených Otcom na nebesiach. Protivia sa Kristu a tak všetkých, ktorí sa hlásia ku kresťanstvu zahrnú do kresťanstva, aby mohli argumentovať.

Potom vyťahujú argumenty, aby spochybnili Bibliu, kresťanstvo, aby spochybnili aj samotného Krista. To, čo vedie ku Kristu nazvú pekelnou priepasťou a to čo odvádza od Krista nazvú pravým učením.

mikim
Príspevky: 2262
Dátum registrácie: 06 Júl 2016, 22:44
Kontaktovať používateľa:

Re: Ježíš Kristus vs. apoštol Pavel a (jeho falešná učení)

Neprečítaný príspevok od používateľa mikim »

Pravou a jedinou skálou pravému křesťanu je jediný Bůh Otec, který to sám o sobě říká s tím, že "žádnou jinou skálu nezná kromě něj". Považovat Pána Ježíše Krista za skálu je zcela nebiblické. Nemůžou být dvě skály a proto jeden se sám prohlásil skálou (Otec ten nejvyšší) a druhý je uhelným kamenem (Ježíš).
V Bibli se nikde nepíše o Ježíši jako skále, ale jak je vidět mnozí z něj dělají skálu jiní Boha jiní druhého z trojice a ve skutečnosti neplatí z toho nic. Stačí číst Písmo a nic k němu nepřidávat. Nejlepší je ta skála jak prase v jednom z našich sborů na stupínku a ještě v pozadí barevně nasvětlená, každou sobotu jinou barvou :) a už stačí k tomu jen zazpívat My stavíme na skále přepevné na Kristu Ježíši...a je hotovo :) to se mnou vždycky šlehne, ale zkuste to někomu vysvětlit podle Bible kdo je tou skálou opravdu. A že to není Pán Ježíš.

Neregistrovaný

Re: Ježíš Kristus vs. apoštol Pavel a (jeho falešná učení)

Neprečítaný príspevok od používateľa Neregistrovaný »

Viktorrealita napísal: 20 Okt 2022, 10:06 Ľudia, ktorí nevedia a ani nechcú vedieť, čo je pravé kresťanstvo - Kristus, tak často argumentujú proti kresťanstvu tým, že poukazujú na skutky falošného kresťanstva, ktoré o sebe tvrdí, že práve ono, je to jediné pravé. Takíto ľudia to nerozlišujú a ani nechcú rozlišovať. Nemali by totiž argumenty, proti pravému kresťanstvu, ktoré stojí na skale, ktorou je Kristus, zjavený v srdciach vykúpených Otcom na nebesiach. Protivia sa Kristu a tak všetkých, ktorí sa hlásia ku kresťanstvu zahrnú do kresťanstva, aby mohli argumentovať.

Potom vyťahujú argumenty, aby spochybnili Bibliu, kresťanstvo, aby spochybnili aj samotného Krista. To, čo vedie ku Kristu nazvú pekelnou priepasťou a to čo odvádza od Krista nazvú pravým učením.
Ty sám nemáš páru co je pravé křesťanství.

Viktorrealita
Príspevky: 1240
Dátum registrácie: 30 Sep 2018, 10:46
Kontaktovať používateľa:

Re: Ježíš Kristus vs. apoštol Pavel a (jeho falešná učení)

Neprečítaný príspevok od používateľa Viktorrealita »

Urobiť z Biblie trhací kalendár – tak, toto je ok, to sa mi nepáči, toto nie je v súlade a toto zase je úplná lož.
Pavol píše o spáse jedine z milosti skrze vieru, píše o vyvolení. Takže v Biblii to vraj nemá byť, lebo Kristus o spáse z milosti nič nehovoril? A vyvolenie o ktorom Kristus, tak často hovorí, tak to z milosťou nemá nič spoločné? Práve to, potvrdzuje spásu jedine z milosti. Ako vidíme, tak pre takých je evanjelium, ktoré hlásal Pavol pekelnou priepasťou. Nech si takíto ľudia prečítajú, ako nazval Kristus pokryteckých zákonníkov a farizejov. Práve to pokrytecké zákonníctvo, je tou pekelnou priepasťou. Ktorý z nich dodržal zákon do puntíku, aby týmto mohol byť spasený zo skutkov?
Mat 23:13 Ale beda vám, zákonníci a farizeovia, pokrytci, pretože zavierate nebeské kráľovstvo pred ľuďmi, lebo vy do neho nevchádzate ani tých, ktorí vchádzajú, nenecháte vojsť.

To evanjelium, ktoré zvestoval Pavol, je to to isté evanjelium, ktoré zvestovali aj ostatní apoštoli, len tú podstatu - jadro evanjelia viac rozvinul.

Že Pavol píše o vyvolení? Kristus jasne hovorí o vyvolení na mnohých miestach v Písme a je to tam napísané. Potom je tu Zjavenie Jána, kde sa jasne píše, že práve tí sa budú klaňať šelme, ktorých mená nie sú zapísané v Knihe života Baránka. Zj13 8 A budú sa jej klaňať všetci, ktorí bývajú na zemi, ktorých mená nie sú napísané v knihe života Baránka, zabitého od založenia sveta.

Je jasné, že tí, ktorí sú zapísaní v Knihe života sa nebudú klaňať šelme. Je potom jasné aj to, že museli byť zapísaní skôr, lebo sa nebudú klaňať šelme a teda počas svojho života na Zemi. Iba keď človek žije, tak sa môže klaniať, alebo neklaniať. Zapísanie v Knihe života, je práve to vyvolenie Bohom, ktoré len potvrdzuje spásu z milosti. Potom spása zo skutkov týmto padá, nakoľko spása zo skutkov predpokladá, že sa to uvidí až po smrti pri poslednom súde, keď bude súd podľa skutkov.

Viktorrealita
Príspevky: 1240
Dátum registrácie: 30 Sep 2018, 10:46
Kontaktovať používateľa:

Re: Ježíš Kristus vs. apoštol Pavel a (jeho falešná učení)

Neprečítaný príspevok od používateľa Viktorrealita »

mikim napísal: 20 Okt 2022, 20:13 Pravou a jedinou skálou pravému křesťanu je jediný Bůh Otec, který to sám o sobě říká s tím, že "žádnou jinou skálu nezná kromě něj". Považovat Pána Ježíše Krista za skálu je zcela nebiblické. Nemůžou být dvě skály a proto jeden se sám prohlásil skálou (Otec ten nejvyšší) a druhý je uhelným kamenem (Ježíš).
V Bibli se nikde nepíše o Ježíši jako skále, ale jak je vidět mnozí z něj dělají skálu jiní Boha jiní druhého z trojice a ve skutečnosti neplatí z toho nic. Stačí číst Písmo a nic k němu nepřidávat. Nejlepší je ta skála jak prase v jednom z našich sborů na stupínku a ještě v pozadí barevně nasvětlená, každou sobotu jinou barvou :) a už stačí k tomu jen zazpívat My stavíme na skále přepevné na Kristu Ježíši...a je hotovo :) to se mnou vždycky šlehne, ale zkuste to někomu vysvětlit podle Bible kdo je tou skálou opravdu. A že to není Pán Ježíš.
A čo tak si uvedomiť to, o čom hovorí Ježiš a teda že Otec a Syn sú jedno? Aha, máš po ruke to, ako tento pojem – že sú jedno, nejako spochybniť a zľahčiť, že.

A že vraj v Biblii to nie je?
1. list Korinťanom 10:4 a všetci pili ten istý duchovný nápoj, lebo pili z duchovnej skaly, ktorá išla za nimi, a tou skalou bol Kristus.

Aha, ty si Pavla vyškrtol, že.

No a na akej skale vybuduje Ježiš Kristus svojú cirkev? O akej skale to hovorí? Nie osoba Petra je tou skalou, ale tou skalou, je Kristus zjavený v Petrovom srdci a to Otcom na nebesiach. Teda na každom, ktorému Otec zjaví Krista – ako Syna živého Boha, tak na takej skale – zjavenom Kristu sa buduje Kristova cirkev.

A to nehovorím o tom, ako ten ktorý bol mŕtvy a hľa je živý na veky vekov, ktorýhovorí o sebe, že je prvým a posledným, čo je synonymum s Alfou a Omegou – počiatkom a koncom.

Zj1 17 A keď som ho uvidel, padol som k jeho nohám ako mŕtvy, a položil na mňa svoju pravú ruku a povedal mi: Neboj sa! Ja som prvý a posledný 18 a ten Živý. A bol som mŕtvy, ale hľa, som živý na veky vekov. Ameň. A mám kľúče pekla i smrti.
Naposledy upravil/-a Viktorrealita v 21 Okt 2022, 07:32, upravené celkom 1 krát.

Viktorrealita
Príspevky: 1240
Dátum registrácie: 30 Sep 2018, 10:46
Kontaktovať používateľa:

Re: Ježíš Kristus vs. apoštol Pavel a (jeho falešná učení)

Neprečítaný príspevok od používateľa Viktorrealita »

Neregistrovaný napísal: 20 Okt 2022, 20:31
Viktorrealita napísal: 20 Okt 2022, 10:06 Ľudia, ktorí nevedia a ani nechcú vedieť, čo je pravé kresťanstvo - Kristus, tak často argumentujú proti kresťanstvu tým, že poukazujú na skutky falošného kresťanstva, ktoré o sebe tvrdí, že práve ono, je to jediné pravé. Takíto ľudia to nerozlišujú a ani nechcú rozlišovať. Nemali by totiž argumenty, proti pravému kresťanstvu, ktoré stojí na skale, ktorou je Kristus, zjavený v srdciach vykúpených Otcom na nebesiach. Protivia sa Kristu a tak všetkých, ktorí sa hlásia ku kresťanstvu zahrnú do kresťanstva, aby mohli argumentovať.

Potom vyťahujú argumenty, aby spochybnili Bibliu, kresťanstvo, aby spochybnili aj samotného Krista. To, čo vedie ku Kristu nazvú pekelnou priepasťou a to čo odvádza od Krista nazvú pravým učením.
Ty sám nemáš páru co je pravé křesťanství.
Ak to vidíš ináč, tak napíš, kde je to pravé kresťanstvo, kde je ta práva cirkev Kristova, pod akým názvom vystupuje a kto ju tvorí. No a či je z nášho pohľadu, teda ako celok viditeľná, alebo neviditeľná?

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní