...Jasné Mikim. Len tak hypoteticky. Židom, čo brali do rúk kamene, že sa Ježiš robí Bohom, tak Ty by si im to patrične vysvetlil, že to Ježiš tak nemyslel a že to zle pochopili a prečo by ste ho mali pre to kameňovať, že.Viktorrealita napísal: ↑02 Jún 2023, 08:42Ježiš Kristus je nám Bohom a celé Písmo o tom svedčí, no Mikim to nevidí a zapchá si uši, aby to snáď nejako ani nepočul.mikim napísal: ↑02 Jún 2023, 07:59 Pokud považuješ Krista za Boha přišlého v lidském těle to ale v Bibli nikde nenajdeš a je to jen lidský výmysl a nic víc. Ježíš by ti sám mnohokrát řekl, pokud by to byla pravda. Naopak musel být zplozen Svatým duchem jako člověk jinak by za nás nemohl zemřít a i Bůh Otec, který byl stále s ním ho na kříži opustil, protože Bůh nemůže zemřít no to ale chápe i dítě školou povinné. Pokud by byl Ježíš současně i Bůh pak by celé jeho působení zde na zemi byla jedna velká fraška a podvod.
Jasné Mikim. Len tak hypoteticky. Židom, čo brali do rúk kamene, že sa Ježiš robí Bohom, tak Ty by si im to patrične vysvetlil, že to Ježiš tak nemyslel a že to zle pochopili a prečo by ste ho mali pre to kameňovať, že. A že prišiel z hora – z neba, tak to by si im taktiež vysvetlil, že to predsa myslel obrazne a hneď by to Zákonníkom a farizejom bolo jasné, že. No a že sa Ježiš musí obetovať za naše hriechy? Ak by si odpovedal v podobnom zmysle ako Peter, tak vieš, aká Ježišova odpoveď by ťa čakala.
Mat16 21 Odvtedy začal Ježiš ukazovať svojim učeníkom, že musí odísť do Jeruzalema a mnoho vytrpieť od starších a od najvyšších kňazov a od zákonníkov a byť zabitý a na tretí deň vstať z mŕtvych. 22 Vtedy si ho pojal Peter a začal mu dohovárať hovoriac: Milosrdne sebe, Pane; to sa ti nikdy nestane! 23 Ale on sa obrátil a povedal Petrovi: Idi za mnou, satane; pohoršením si mi, lebo nemyslíš na Božie veci, ale na ľudské.
Proč bych jim to vysvětloval já, když jim to řekl a vysvětlil už Ježíš?
35 Jestliže Bůh ty, jichž se týká toto slovo, nazval bohy - a Písmo musí platit -
36 jak můžete obviňovat mne, kterého Otec posvětil a poslal do světa, že se rouhám, protože jsem řekl: Jsem Boží Syn?
Ježíš tak jasně upřesnil co jim řekl, že je Boží Syn a neřekl jim, že je Bůh. Pro ty co neví rozdíl tak Boží Syn neznamená Bůh, ale zástupce Boha na zemi, kým Ježíš 100% byl.
...No a že sa Ježiš musí obetovať za naše hriechy?
Ježíš sám sebe určitě neplánoval jako oběť za naše hříchy, když se jako člověk narodil zde na zemi, ale přijal vůli svého Otce a to co poznal, že je o něm předpovězeno z Písma, že je o něm předpovězeno jako o Mesiáši, kterého židé očekávali. Žádný žid neočekával příchod Boha.
https://www.gotquestions.org/Cesky/Kris ... akona.html
Pokud jde o Ježíšovu službu a smrt - Zachariáš 9:9: "Rozjásej se, sijónská dcero, dcero jeruzalémská, propukni v hlahol! Hle, přichází k tobě tvůj král, spravedlivý a zachráněný, pokořený, jede na oslu, na oslátku, osličím mláděti." Žalm 22:17-19: “Smečka psů mě kruhem svírá, zlovolná tlupa mě obkličuje; sápou se jako lev na mé ruce a nohy, mohu si spočítat všechny své kosti. Pasou se na mně svým zrakem. Dělí se o mé roucho, losují o můj oděv.“
Možná nejjasnější proroctví o Ježíši je celá 53. kapitola Izaiáše. Verše v Izaiáši 53:3-7 jsou obzvlášť zjevné: “Byl v opovržení, kdekdo se ho zřekl, muž plný bolestí, zkoušený nemocemi, jako ten, před nímž si člověk zakryje tvář, tak opovržený, že jsme si ho nevážili. Byly to však naše nemoci, jež nesl, naše bolesti na sebe vzal, ale domnívali jsme se, že je raněn, ubit od Boha a pokořen. Jenže on byl proklán pro naši nevěrnost, zmučen pro naši nepravost. Trestání snášel pro náš pokoj, jeho jizvami jsme uzdraveni. Všichni jsme bloudili jako ovce, každý z nás se dal svou cestou, jej však Hospodin postihl pro nepravost nás všech. Byl trápen a pokořil se, ústa neotevřel; jako beránek vedený na porážku, jako ovce před střihači zůstal němý, ústa neotevřel.
Proroctví "sedmdesáti sedmiček" v Danielovi v 9. kapitole předpovídá přesně čas, kdy má být Ježíš - Mesiáš "zahlazen“. Izaiáš 50:6 výstižně popisuje bití, jež Ježíš přetrpěl. Zachariáš 12:10 předpovídá "probodnutí" Mesiáše, ke kterému došlo po Ježíšově smrti na kříži. Mohlo by být uvedeno mnoho jiných příkladů, ale tyto stačí. Starý zákon rozhodně předpovídá příchod Ježíše jako Mesiáše.
Myslet si, že Ježíš přišel na tuto zem za nás zemřít jako to hlavní je naprostý nesmysl a sám se smrti za nás bránil:
Matouš 26:42 Odešel podruhé a modlil se: "Otče můj, není-li možné, aby mne tento kalich minul, a musím-li jej pít, staň se tvá vůle."
Proto i my musíme činit Boží vůli, abychom byli spasení.
Matouš 7:21 Ne každý, kdo mi říká `Pane, Pane´, vejde do království nebeského; ale ten, kdo činí vůli mého Otce v nebesích.