Různé

Diskusia o všetkom ostatnom.
ambassador
Príspevky: 2689
Dátum registrácie: 26 Jan 2016, 18:25
Kontaktovať používateľa:

Re: Různé

Neprečítaný príspevok od používateľa ambassador »

Určitě není možné porovnávat Boží jednání s jednáním br. Pasera. To je dost troufalé srovnávání.
Nedal jsem to sem kvůli moralizování, ale k zamyšlení: Kde je ta hranice, kdy jsme již za hranou?
Otázkou je: Co nebo kdo ho k tomu vedl? To ale já nevím.
Někdy se zamýšlím, proč se lidé modli před hazardem a když se nic nestane, tak Bohu děkují.
A když se něco stane? Co pak s tím?

Dostal jsem čerstvě pokutu za překročení povolené rychlosti v obci 50 km/hod a pak jsem četl ten článek o tom průletu německou dálnicí. Jel jsem na konci obce 60, nevěděl jsem, že je tam nově nainstalovaný radar. Nikoho jsem neohrozil, silnice byla poloprázdná.
700 kč = 22% důchodu.

Neregistrovaný

Re: Různé

Neprečítaný príspevok od používateľa Neregistrovaný »

ambassador napísal: 21 Jan 2022, 17:58 Určitě není možné porovnávat Boží jednání s jednáním br. Pasera. To je dost troufalé srovnávání.
Nedal jsem to sem kvůli moralizování, ale k zamyšlení: Kde je ta hranice, kdy jsme již za hranou?
Otázkou je: Co nebo kdo ho k tomu vedl? To ale já nevím.
Někdy se zamýšlím, proč se lidé modli před hazardem a když se nic nestane, tak Bohu děkují.
A když se něco stane? Co pak s tím?

Dostal jsem čerstvě pokutu za překročení povolené rychlosti v obci 50 km/hod a pak jsem četl ten článek o tom průletu německou dálnicí. Jel jsem na konci obce 60, nevěděl jsem, že je tam nově nainstalovaný radar. Nikoho jsem neohrozil, silnice byla poloprázdná.
700 kč = 22% důchodu.
Pokuty je mi líto, ne vždy dává dané omezení rychlosti smysl (jízda do kopce kdy je kratší brzdná dráha).

Ale povzdechy které na toto téma čtu jak na novinkách na seznamu tak i zde mi připadají jako projev malosti.

Kdo chce ten si dohledá a pročte jaká opatření bezpečnosti Radim Passer udělal.
10km rovná dálnice bez horizontu s dobrou viditelnosti v neděli ve 4h50min ráno jedno auto projelo trasu předem aby zjistilo, že je prázdno bezpečno bez překážek, na třech mostech po cestě byly 3 lidé jako hlídka a pozorovali provoz, zda není nějaký problém.

Před výjezdem vypozorováno, že na 10km úseku bylo celkem 10 aut (jaká je šance že se na tříproudové dálnici nějaké 3 dojedou ve stejný okamžik a začnou předjíždět vedle sebe aby ucpali všechny 3 pruhy).

Navíc jak R.P. uvádí a já jsem si pro jistotu také započítal jeho auto je schopno zastavit 400-0 na méně než 500 metrech ( já počítal se spoustami zaokrouhlení a úlev v jeho neprospěch zpomalení ze 420 na 200 protože snad každé auto v německu ve třetím pruhu čekám pojede alespoň 200km/h - včetně dlooouhé reakční doby dráhu cca 620m a to jsem při každém přepočtu zaokrouhloval v neprospěch.)

I kdyby tedy došlo k tomu, že se auta zázrakem potkají a ucpou v jednom okamžiku všechny pruhy a zrovna když je R.P. bude potřebovat předjet a zrovna když to pozorovatelé neuvidí a nenahlásí tak by mu mělo stačit je vidět na 10km rovné trati před sebou aspoň 500-700metrů a v pohodě stihne dobrzdit (podle pohledu kamery viděl minimálně víc než kilometr před sebe oko má lepší ostření na dálku než kamera.)

Auto má přítlak díky křídlu a podle kamery s sebou házelo a vibrovalo méně, než běžné škodovky ve 160km/h.

Za mne argumenty o tom, že vedle vás někdo střílí paintballem jsou srovnání mimo mísu. Na něm dálnici běžně zkoušejí řidiči svá silná auta (kde jinde na světě legálně můžete na dlouhé rovině bez soukromých pozemků)
a běžně přes 300. Takže pro ostatní řidiče to také není šok potkat ve 130km/h vedle sebe občas mihnout někoho jako šmouhu a vědí že nemohou ucpávat bezdůvodně levý pruh.

Při běžném provozu na D1 Praha Brno, nebo zpět vidím pokaždé mnohem riskantnější chování řidičů (rychlá změna pruhu bez blinkru, nepodívání se do zpětných zrcátek, nebo držení malých rozestupů atd.) a je to drtivou většinou lidí i řidičů bráno jako norma, se kterou se musí počítat a kdo nechce tak ať jezdí výrazně pomaleji , v pravém nebo jinudy. A to s auty které mají slabší brzdy ojeté gumy, na horším povrchu, někdy s mobilem či handsfree na hlasitou hudbu, bez pravidelné kontroly (sjeté brzdové destičky unikající brzd. kapalina) a někdy i s výrazně větším nákladem.

Podle mne kritici hodnotí i proto, že sami nezažili jízdní vlastnosti rychlejších aut. (Ano díky větší rychlosti se prodlužuje brzdná dráha, ale při větším přítlaku se zvyšuje přilnavost pneumatik a zvyšuje se maximální možná decelerace (zpomalení).

Hodnotí tak často podle svých zážitků kdy jeli v běžném voze maximálně do 200km a přitom vše v autě už dávalo najevo že na to není stavěné. Toto auto bylo stavěno na ještě větší rychlost (až na 490 km/h).

Takže vaše projevované hodnocení považuji pouze za ukázku omezených obzorů, či u někoho možná i závisti nebo kompenzace rezignace na své sny (co si nemůžu dovolit i když jsem po tom toužil, musím před sebou obhájit, že to stejně je k ničemu).

Jinak mi není příjemná masírka R.P. v jeho přednáškách ani nemyslím, že musela být demonstrativně zahrnuta jeho hromadná modlitba na videu.

Ale to že si dospělý člověk dopřál zážitek na který měl a počkal až bude 10 aut na 10km rovné třípruhové na dálnici rozprostřeno nepovažuji za nic pokryteckého ani pokáráníhodného.

Mimochodem na tom úseku R.P. ten den projel ještě 3 další sportovní auta ve všech opět přes 300km/h.

Takže to byla větší akce plánovaná dlouho dopředu (musel si nechat přivézt ta 4 auta) a ne nějaký chvilkový emocionální úlet.

Neregistrovaný

Radim Passer

Neprečítaný príspevok od používateľa Neregistrovaný »

Takže to byla větší akce plánovaná dlouho dopředu (musel si nechat přivézt ta 4 auta) a ne nějaký chvilkový emocionální úlet.
Je úsmevné ako sa snažíš sa obhájiť neobhájitelné. Silno to pripomína adventistu ako obhajuje svoju vieru, Vo svojom vlastnom svete to máte vyargumentované a to vám stačí. Pochopil by som to keby mal Paser 25 rokov ale starý vážený adventista a spraví takúto šialenosť. Adventizmus a adventisti sa ukazujú že tam v hlave niečo chýba.

Kto si? Paserov nejaký administrátor alebo PR sekretár - ka ked sa tak snažíš " ?

Lída R.
Príspevky: 107
Dátum registrácie: 28 Nov 2021, 19:51
Kontaktovať používateľa:

Re: Různé

Neprečítaný príspevok od používateľa Lída R. »

Neregistrovaný napísal: 21 Jan 2022, 21:39
ambassador napísal: 21 Jan 2022, 17:58 Určitě není možné porovnávat Boží jednání s jednáním br. Pasera. To je dost troufalé srovnávání.
Nedal jsem to sem kvůli moralizování, ale k zamyšlení: Kde je ta hranice, kdy jsme již za hranou?
Otázkou je: Co nebo kdo ho k tomu vedl? To ale já nevím.
Někdy se zamýšlím, proč se lidé modli před hazardem a když se nic nestane, tak Bohu děkují.
A když se něco stane? Co pak s tím?

Dostal jsem čerstvě pokutu za překročení povolené rychlosti v obci 50 km/hod a pak jsem četl ten článek o tom průletu německou dálnicí. Jel jsem na konci obce 60, nevěděl jsem, že je tam nově nainstalovaný radar. Nikoho jsem neohrozil, silnice byla poloprázdná.
700 kč = 22% důchodu.
Pokuty je mi líto, ne vždy dává dané omezení rychlosti smysl (jízda do kopce kdy je kratší brzdná dráha).

Ale povzdechy které na toto téma čtu jak na novinkách na seznamu tak i zde mi připadají jako projev malosti.

Kdo chce ten si dohledá a pročte jaká opatření bezpečnosti Radim Passer udělal.
10km rovná dálnice bez horizontu s dobrou viditelnosti v neděli ve 4h50min ráno jedno auto projelo trasu předem aby zjistilo, že je prázdno bezpečno bez překážek, na třech mostech po cestě byly 3 lidé jako hlídka a pozorovali provoz, zda není nějaký problém.

Před výjezdem vypozorováno, že na 10km úseku bylo celkem 10 aut (jaká je šance že se na tříproudové dálnici nějaké 3 dojedou ve stejný okamžik a začnou předjíždět vedle sebe aby ucpali všechny 3 pruhy).

Navíc jak R.P. uvádí a já jsem si pro jistotu také započítal jeho auto je schopno zastavit 400-0 na méně než 500 metrech ( já počítal se spoustami zaokrouhlení a úlev v jeho neprospěch zpomalení ze 420 na 200 protože snad každé auto v německu ve třetím pruhu čekám pojede alespoň 200km/h - včetně dlooouhé reakční doby dráhu cca 620m a to jsem při každém přepočtu zaokrouhloval v neprospěch.)

I kdyby tedy došlo k tomu, že se auta zázrakem potkají a ucpou v jednom okamžiku všechny pruhy a zrovna když je R.P. bude potřebovat předjet a zrovna když to pozorovatelé neuvidí a nenahlásí tak by mu mělo stačit je vidět na 10km rovné trati před sebou aspoň 500-700metrů a v pohodě stihne dobrzdit (podle pohledu kamery viděl minimálně víc než kilometr před sebe oko má lepší ostření na dálku než kamera.)

Auto má přítlak díky křídlu a podle kamery s sebou házelo a vibrovalo méně, než běžné škodovky ve 160km/h.

Za mne argumenty o tom, že vedle vás někdo střílí paintballem jsou srovnání mimo mísu. Na něm dálnici běžně zkoušejí řidiči svá silná auta (kde jinde na světě legálně můžete na dlouhé rovině bez soukromých pozemků)
a běžně přes 300. Takže pro ostatní řidiče to také není šok potkat ve 130km/h vedle sebe občas mihnout někoho jako šmouhu a vědí že nemohou ucpávat bezdůvodně levý pruh.

Při běžném provozu na D1 Praha Brno, nebo zpět vidím pokaždé mnohem riskantnější chování řidičů (rychlá změna pruhu bez blinkru, nepodívání se do zpětných zrcátek, nebo držení malých rozestupů atd.) a je to drtivou většinou lidí i řidičů bráno jako norma, se kterou se musí počítat a kdo nechce tak ať jezdí výrazně pomaleji , v pravém nebo jinudy. A to s auty které mají slabší brzdy ojeté gumy, na horším povrchu, někdy s mobilem či handsfree na hlasitou hudbu, bez pravidelné kontroly (sjeté brzdové destičky unikající brzd. kapalina) a někdy i s výrazně větším nákladem.

Podle mne kritici hodnotí i proto, že sami nezažili jízdní vlastnosti rychlejších aut. (Ano díky větší rychlosti se prodlužuje brzdná dráha, ale při větším přítlaku se zvyšuje přilnavost pneumatik a zvyšuje se maximální možná decelerace (zpomalení).

Hodnotí tak často podle svých zážitků kdy jeli v běžném voze maximálně do 200km a přitom vše v autě už dávalo najevo že na to není stavěné. Toto auto bylo stavěno na ještě větší rychlost (až na 490 km/h).

Takže vaše projevované hodnocení považuji pouze za ukázku omezených obzorů, či u někoho možná i závisti nebo kompenzace rezignace na své sny (co si nemůžu dovolit i když jsem po tom toužil, musím před sebou obhájit, že to stejně je k ničemu).

Jinak mi není příjemná masírka R.P. v jeho přednáškách ani nemyslím, že musela být demonstrativně zahrnuta jeho hromadná modlitba na videu.

Ale to že si dospělý člověk dopřál zážitek na který měl a počkal až bude 10 aut na 10km rovné třípruhové na dálnici rozprostřeno nepovažuji za nic pokryteckého ani pokáráníhodného.

Mimochodem na tom úseku R.P. ten den projel ještě 3 další sportovní auta ve všech opět přes 300km/h.

Takže to byla větší akce plánovaná dlouho dopředu (musel si nechat přivézt ta 4 auta) a ne nějaký chvilkový emocionální úlet.
Od diskusí na novinkách a seznamu bych nic nečekala. To je již dlouhodobá, bezbřehá stoka nejen v tomto případu. V té stoce se občas utopí nějaký člověk, kterému jde o věc. Na internetu se mnohem snadněji a horlivěji nadává než z očí do očí.

Co myslíš, kolik lidí to panu Passerovi přijde říct do očí?

Také nesouhlasím s jeho přednáškami a nešla bych na ně. Ale záležitost s autem není o přednáškách. Pro tento koníček nemělo pochopení ani německé ministerstvo. Avšak na okruhu, o kterém byla řeč, by tuto rychlost nedosáhl.

Je chvályhodné, že pan Passer udělal opatření. Píšeš, že kdo chce, tak si to ověří. To je tak se vším. Mě třeba nepřestává fascinovat, když někdo umístí na internetu nějaký článek, a spousta lidí tomu věří, aniž by si ověřila fakta z širšího rozhledu. Prvenství Ploché země ve sledovanosti jednoho úseku fóra mě překvapilo a přišlo mi absurdní. No ale budiž.

Pan Passer má dobré auto, ale to si může dovolit. Pokud si ho nemůžu dovolit já, tak můžu kritizovat jen sebe. Milionáři a miliardáři mají jiný způsob přemýšlení než je standardem. Oni vědí, že pro úspěch se musí něco udělat. Ne všichni to mají "nakradeno". Také čelí výhrůžkám mnohem častěji než běžný občan ČR. Úspěch se v Čechách neodpouští - to je rouhání proti Duchu svatému.

Ale nepřijde mi, že by konkrétně Ambassadorův příspěvek byl projevem malosti - to spíš jiné.

Jako mladá jsem taky profrčela v podobné rychlosti na dálnici a jen na chvíli. Pán nám ukazoval na náš dotaz, co to auto umí. Sice jen jako spolujezdec, ale bylo to v autě milionáře. Stopovali jsme a nikdo nám nezastavil. Až ten milionář, na tom autě to bylo znát. Od té doby jsem taky vozila stopaře - tehdy se ještě tak nedbalo na bezpečnost. Může za to jeden milionář, který zastavil chudým studentům, když má sociální vrstva nás s přehledem míjela :-).

Neregistrovaný

Re: Různé

Neprečítaný príspevok od používateľa Neregistrovaný »

Lída R. napísal: 22 Jan 2022, 08:02
Také nesouhlasím s jeho přednáškami a nešla bych na ně. Ale záležitost s autem není o přednáškách. Pro tento koníček nemělo pochopení ani německé ministerstvo. Avšak na okruhu, o kterém byla řeč, by tuto rychlost nedosáhl.
Tenhle názor jsem slyšel i na seznamu v nadpisku, ale v obsahu článku nebylo nic víc, než jen, obecná fráze ministerstva, že je proti jakémukoliv chování, které ohrožuje sebe či ostatní účastníky provozu.

Není tam zmínka, že by si mysleli, že R.P. ohrožoval. Tu senzaci z toho chtěli vyrobit novináři.

Já jsem ani nedokázal najít německý původní zdroj informace, kde bych mohl ověřit co vlastně to německé ministerstvo řeklo v kontextu.

Jako člověk, který za něco zodpovídá a (dálnice) když tam proběhne nějaká akce byť bezpečná a podle zákonů a já o ní nebudu vědět a potom se mne přijdou zeptat novináři, zda to není ohrožení bezpečnosti, tak také budu krýt především sebe a řeknu, že jsem proti všemu, co je proti bezpečnosti (byť nemám třeba více informací o tom co se tam stalo, nebo mi to osobně nevadí). Protože moje povinnost jako správce je především udržovat servis a služby obyvatelstvu v dobrém stavu.

Reakci NĚM ministerstva, kterou jsem četl v ČR (a že věřím, že jakoukoliv ostřejší by si naši novináři nenechali ujít aby mohli otisknout větší senzaci) nepovažuji za usvědčení ani odsouzení činu R.P.

Neregistrovaný

Re: Radim Passer

Neprečítaný príspevok od používateľa Neregistrovaný »

Neregistrovaný napísal: 22 Jan 2022, 07:20
Takže to byla větší akce plánovaná dlouho dopředu (musel si nechat přivézt ta 4 auta) a ne nějaký chvilkový emocionální úlet.
Je úsmevné ako sa snažíš sa obhájiť neobhájitelné. Silno to pripomína adventistu ako obhajuje svoju vieru, Vo svojom vlastnom svete to máte vyargumentované a to vám stačí. Pochopil by som to keby mal Paser 25 rokov ale starý vážený adventista a spraví takúto šialenosť. Adventizmus a adventisti sa ukazujú že tam v hlave niečo chýba.

Kto si? Paserov nejaký administrátor alebo PR sekretár - ka ked sa tak snažíš " ?
Som bývalý adventista. Passassera som videl asi dvakrát v živote. Nikdy som pre neho nepracoval a necítim sa mu v živote nijako zaviazaný. S vekom to nemá nič spoločné (Ako si môže 25-ročný človek kúpiť svoj Buggatti Chiron).
Ani by mi nevadilo, keby to místo R.P. urobil napríklad Roman Janoušek (keby mu nechali licenciu.)

Neregistrovaný

Re: Různé

Neprečítaný príspevok od používateľa Neregistrovaný »

Ja mu nezávidím, mať takú drahú investíciu v garáži by som určite nechcel a raz za čas treba vyhnať pavúkov z výfuku. Ale adventistu v sebe nezaprel, video spojil s propagáciou knihy z 19.storočia, čo už samo o sebe je úsmevné.

ambassador
Príspevky: 2689
Dátum registrácie: 26 Jan 2016, 18:25
Kontaktovať používateľa:

Re: Různé

Neprečítaný príspevok od používateľa ambassador »

Br. Paser má svůj vlastní svět, svůj fanklub a ti mu tleskají. Někteří jsou placení, jiní sdílejí to nadšení. Je to jeho život, jeho zodpovědnost a také nezanedbatelný vliv na mladé lidi. To co mě zaráží je modlitební a literární angažovanost. V modlitební oblasti vnímám určitou míru devastace smyslu modlitby. Je to jen moje chápání a mé vyjádření. Někdo to může vnímat odlišně.
Nemám jistotu, že je správné zatáhnout Boha do rychlostní jízdy, ale co s tím?
Miliardáři žijí ve vlastní životní bublině, která se někdy zvětšuje a rozpíná. Každé rozpínání je vždy na úkor někoho jiného. Bohatí si vždy dovolují více než ti v nižší společenské kategorii. Někdy to může být i tak, že se bohatí snaží upoutat pozornost na sebe, když už to bohatství je přehlížené.
Bohatí adventisté jsou pro široké okolí ostře sledovaní.
Jak kdo došel k bohatství, tak to mě ani nezajímá. Určitě nezačínal od nuly.
Jeho aktivní propagace knih EGW není v souladu s vnitřní náplní obsahu těchto knih.
Tak trochu mi to připomíná odskočení si do "Miroslavova království", když u nás ne, tak si odskočím.
V žádnému případě neřeším hodnotu jeho víru v Boha, spíše je mi jeho svět cizí a pro mě nelákavý. Z mého pohledu je to jen pozlátko, ale uvnitř něco chybí. Několikrát jsem ve svém životě havaroval autem při podstatně nižší rychlosti. Je to prožitek, který je trvalou brzdou mého řidičského úsilí na silnicích.
Ještě k tomu videu. Hned v počátku se objevuje věta v češtině: " ..a režim nejvyšší rychlosti byl deaktivován." Proč asi? Nerozumím proč je to video v němčině a něco v češtině.
Reklama zdarma? Gratulace z bugatti.
Doplněk: https://www.portalridice.cz/clanek/lze- ... to-nedelat

"Atd. atd. jen tak dále
kázat vodu a pít víno,
číše na hradě jsou plné,
Pod hradbami voda do číší se lije.
Jeden kýtu vychutnává,
druhý v chlebu díry dělá
a podle Klauze našinci
v průměru jsou všichni najedencí."

Neregistrovaný

Re: Různé

Neprečítaný príspevok od používateľa Neregistrovaný »

ambassador napísal: 22 Jan 2022, 12:15 Ještě k tomu videu. Hned v počátku se objevuje věta v češtině: " ..a režim nejvyšší rychlosti byl deaktivován." Proč asi?
Bugatti Veyron............ má „rychlostní klíč”, původně Speed Key, bez nějž tento vůz nedosáhne své maximální rychlosti.

Vzhledem k tomu, že šlo o první sériový vůz, který byl schopen překonat metu 400 km/h (navíc v dobách, kdy evoluce pneumatik nedosahovala takové úrovně, jako dnes), si výrobce chtěl být jist, že zákazníci nebudou tento extrém dráždit bosou nohou, skoro doslova. Maximální rychlost auta tedy byla omezena na 380 km/h a pokud někdo chtěl jet rychleji, musel použít onen Speed Key.

V tu chvíli Bugatti na dálku ověřilo připravenost vozu a pokud bylo vše v pořádku, mohl majitel uhánět s větrem o závod - až okolo 407 km/h ve „standardním” Veyronu a ještě více v jeho pozdějších evolucích.

https://www.autoforum.cz/zajimavosti/v- ... asi-fabii/
............

Přeloženo, na začátku videa (dřívější rekord na dálnici s předchozím modelem od Bugatti) kvůli teplotě a dalším podmínkám (např. částečně sjeté pneumatiky - tehdy ještě nebyly vyvinuty pneu které by takové rychlosti dlouho vydržely) mu továrna na dálku vypnula tu možnost jet nad 380km/h.

Myslím, že i model chiron obsahuje tuto pojistku , kdy před umožněním maximální rychlosti továrna kontroluje technický stav vozidla, aby se ujistila o bezpečnosti a když má pochyby tak prostě max. rychlost neodemkne.

Neregistrovaný

Re: Různé

Neprečítaný príspevok od používateľa Neregistrovaný »

Tak dokonce jednou musel měnit i převodovku než mu to klíč umožnil.

https://www.auto.cz/ceske-bugatti-veyro ... jak-113634

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 23 neregistrovaných